לפחות עשר רקטות נורו לצפון: חיזבאללה לקח אחריות

אתר קול חי No Comments on לפחות עשר רקטות נורו לצפון: חיזבאללה לקח אחריות

לפחות עשר רקטות נורו לישראל, התרעות הופעלו בישובים קיבוץ דפנה, קיבוץ דן ושאר ישוב שבגליל העליון. ארגון הטרור חיזבאללה לקח אחריות על ירי ארטילרי לישראל שבוצע לטענתו לעבר מושב לימן שבגליל

צילום: Ayal Margolin/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מטחי רקטות בשעה האחרונה בצפון: לפחות עשר רקטות נורו לישראל, התרעות הופעלו בישובים קיבוץ דפנה, קיבוץ דן ושאר ישוב שבגליל העליון. ארגון הטרור חיזבאללה לקח אחריות על ירי ארטילרי לישראל שבוצע לטענתו לעבר מושב לימן שבגליל.

העיתון אל אחבאר הלבנוני מדווח בשעה האחרונה כי ישראל העבירה מסר למתווכות כי החמישה עשר בחודש הנוכחי הוא המועד בו קבעה ישראל להגעה להסכם ופיתרון מדיני,  על פי ההודעה הישראלית כך על פי הדיווח אם לא יושג הסכם שכזה ישראל תצא למלחמה כוללת.

ובזירה הדרומית: כלי תקשורת במצרים מדווחים כי משלחת חמאס בקהיר צפויה לעזוב את שיחות המשא ומתן לצורך התייעצות.

ובתוך כך: מזכירו הצבאי של ראש הממשלה בנימין נתניהו האלוף אבי גיל, קיים ביקור חשאי באמירויות, שם דן עם עמיתיו בפתיחת ערוץ הסיוע הימי מקפריסין לעזה. על פי התוכנית, איחוד האמירויות היא זו שתרכוש את הסיוע שיעביר בידוק ביטחוני בקפריסין.

במקביל, כוחות צה"ל ממשיכים הפעילות בשכונת חמד בחאן יונס, במסגרת מבצע כתר המערב הלוחמים איתרו ביממה האחרונה אמצעי לחימה רבים והשמידו מפקדות טרור ברחבי השכונה. חוליית מחבלים חמושה חוסלה במרכז הרצועה בזמן שנכנסה למבנה בו הייתה עמדת שיגור. כמו כן, לפחות עשרה מחבלים חוסלו מהאוויר לאחר שסיכנו את הכוחות בשטח.



0 תגובות