אבידן: איפה האחריות של האוצר והייעוץ המשפטי?

המהדורה המרכזית No Comments on אבידן: איפה האחריות של האוצר והייעוץ המשפטי?

מנכ"ל משרד הדתות יהודה אבידן תוקף במהדורה המרכזית של 'קול חי': "בהילולת הבבא סאלי ראינו שהסאגה של ללכת ולהתחנן לתקציבים לא נגמרה גם עכשיו. בתי המשפט מנעו את הפינוי של כל הבלאגן בהר. הפרקליטות שתמכה בצווי ביניים שלא לפנות. שמעתם מילה על זה? אני מעריך שתצא בשעות הקרובות התנערות מהתגובה הלא ראויה של הליכוד"

צילום: Chaim Goldberg/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנכ"ל משרד הדתות יהודה אבידן, שוחח הערב (רביעי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על דו"ח ועדת החקירה של אסון מירון: "היו דברים שלא נאמרו בוועדת החקירה. אנחנו לומדים את הדו"ח. נגרם עוול לרב יוסי שווינגר. מצד אחד הוא יישם ועשה הכל לשביעות רצון המשטרה ומצד שני מטילים עליו את האחריות".

עוד אמר אבידן: "בהילולת הבבא סאלי ראינו שהסאגה של ללכת ולהתחנן לתקציבים לא נגמרה גם עכשיו". הוא תקף: "בתי המשפט מנעו את הפינוי של כל הבלאגן בהר מירון. ומה לגבי הפרקליטות שתמכה בצווי ביניים שלא לפנות. שמעתם מילה על זה?"

על תגובת הליכוד: "אני מעריך שתצא בשעות הקרובות התנערות מהתגובה הלא ראויה של הליכוד".

אבידן סיפר: "כשבא מבקר המדינה לבדוק דברים לגבי הטבח בשמחת תורה, אמרתי לו שאי אפשר שיש שתי פרות קדושות שלא בודקים אותן אף פעם, האוצר והייעוץ המשפטי. אותו דבר גם כאן. ניסינו לטפל בדברים והיו מניעות: תקציבים, ייעוץ משפטי ובג"ץ. אחרי זה יגידו שהנושא התקציבי הוא לא פקטור. תן לי 200 מיליון שקל ואני מביא את האנשים להר עם מסוקים".



0 תגובות