איתי גדסי מונה ליו"ר ועדת משפט ותקשורת בלשכת עורכי הדין

אתר קול חי No Comments on איתי גדסי מונה ליו"ר ועדת משפט ותקשורת בלשכת עורכי הדין

יו"ר לשכת עורכי הדין מינה את הפרשן הפוליטי של קול חי, עו"ד איתי גדסי לתפקיד יו"ר ועדת משפט ותקשורת בלשכה: "איש מקצוע מוכשר ומוערך, בעל ידע עמוק הן בתחום המשפט והן בתחום התקשורת"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד עמית בכר, מינה את עו"ד איתי גדסי לתפקיד יו"ר ועדת משפט ותקשורת בלשכה. גדסי, עיתונאי מוערך, איש תקשורת ופרשן פוליטי ברדיו קול חי, מביא עמו ניסיון רב הן בתחום המשפט והן בתחום התקשורת.

"עו"ד איתי גדסי משמש כפרשן פוליטי ברדיו קול חי, שם הוא מנתח את המתרחש בזירה הפוליטית הישראלית באופן מקצועי ורהוט. זאת במקביל לעבודתו כעורך דין בתחומי הליטיגציה והנדל"ן", ציינו בלשכה.

מינויו של גדסי התקבל בברכה על ידי רבים, ביניהם יו"ר מחוז דרום בלשכת עורכי הדין, עו"ד אלעד דנוך, שאמר: "איתי גדסי הוא איש מקצוע מוכשר ומוערך, בעל ידע עמוק הן בתחום המשפט והן בתחום התקשורת. אני בטוח כי הוא יוביל את ועדת משפט ותקשורת בהצלחה רבה ויפעל לקידום האינטרסים של עורכי הדין".

עו"ד איתי גדסי אמר: "אני נרגש, ומודה ליו"ר הלשכה, עו"ד עמית בכר, על האמון שנתן בי. ומודה לידידי יו"ר מחוז דרום עו"ד אלעד דנוך על התמיכה".

איתי גדסי, יו"ר ועדת משפט ותקשורת הנכנס, הצביע על אתגרים בתחום: "תחום המשפט מושפע רבות מהתקשורת, ולעיתים דינם של חשודים נגזר שם במנותק מבית המשפט, תוך פגיעה קשה בזכויות ובשמם הטוב. דעת הקהל עלולה להיות מושפעת מהסיקור עוד לפני ההליך המשפטי, מה שעלול לפגוע בזכות להליך הוגן".

"נושא ההדלפות הוא מורכב," הוסיף גדסי. "מצד אחד זכות הציבור לדעת, ומצד שני הגנה על חקירות וזכויות חשודים. הוועדה תצטרך תעסוק באיזון העדין בין אינטרסים אלו".

גדסי מדגיש כי בכוונתו לפעול יחד עם חברי הוועדה לקידום מטרות הוועדה, תוך שמירה על זכויותיהם של חשודים ונאשמים ועל מערכת משפט הוגנת.

מלשכת עורכי הדין נמסר כי מינויו של גדסי לתפקיד יו"ר ועדת משפט ותקשורת בלשכת עורכי הדין הוא צעד משמעותי הן עבור לשכת עורכי הדין והן עבור עולם התקשורת בישראל. ניסיונו הרב של גדסי בתחומים אלו יהווה נכס משמעותי עבור הוועדה, ואין ספק כי הוא יפעל לקידום מטרותיה.



0 תגובות