מחר הזדמנות אחרונה! המופע המרגש 'חלום בשניים' עולה על הבמה

חיה ספיר No Comments on מחר הזדמנות אחרונה! המופע המרגש 'חלום בשניים' עולה על הבמה

חלום בשניים: המופע המרגש 'חלום בשניים' – סיפורם המרגש של זוגות עם מוגבלויות עולה על הבמה

21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר מסע ארוך ומייגע של הכנות, חזרות אינטנסיביות והשקעה רבה מאוד בכל היבט, מחר תעלה סוף סוף על הבמה ההצגה המדוברת והמצופה של השנה – 'חלום בשניים'. זהו מופע יוצא דופן, נדיר וייחודי, מרגש באופן נדיר וחושף נושאים שמעולם לא דיברנו עליהם. על במה אחת משחקות, צוחקות, בוכות, רוקדות ושרות במשותף שחקניות מוכשרות ומרגשות עם מוגבלויות שונות, חלקן כבר נשואות ומאושרות, וחלקן עדיין רווקות החולמות ומצפות למצוא את זיווגן. כל זאת בשילוב מרשים ומגוון של משחק מרתק על הבמה, סרטונים קצרים ומרגשים, נגינה חיה ואותנטית, שירה בהרמוניה ומחול מרטיט.

המופע מספר וממחיש את סיפורו של פרויקט חלוצי ויוצא דופן, ראשון מסוגו בארץ ובעולם, שיצא לדרך לפני מספר שנים עם מטרה שאפתנית וראויה לציון שרבים סברו כי אינה אפשרית – לאפשר ולסייע לזוגות עם מוגבלויות שונות, לממש את חלומם ולהקים בית ומשפחה מאושרת יחד בישראל. פרויקט הזוגות, שמלווה במסירות ורגישות את הזוגות המיוחדים האלה מהרגע הראשון של ההיכרות ועד הנישואין וגם אחריהם, הוא חלק בלתי נפרד מפעילותה הענפה, החשובה ורבת הערך של עמותת 'עלי שיח', העוסקת במתן מגוון פתרונות דיור ותעסוקה יצירתיים ומותאמים אישית לאנשים עם מוגבלויות וצרכים מיוחדים.

המופע רווי רגש עז, כנות ואנושיות, ומספר באופן מרגש ומרטיט את סיפורם המיוחד והמרתק של הזוגות שבחרו להינשא ולבנות חיי זוגיות למרות ואולי בזכות המוגבלויות. זהו סיפור מרתק ומעורר השראה על ניצחון הרוח, התקווה והאהבה האנושית על פני כל קושי ומכשול. המופע רווי רגעים עוצמתיים ומרגשים של שמחה והתרגשות, לצד רגעים מלאי עצב, כאב ותסכול, דרמה מרטיטה וגם דמעות של אושר וגאווה. באמצעות המשחק המושקע והמרגש על הבמה, המופע מביא לחיים וממחיש לנו את המורכבות, העדינות והרגישות, אך גם את עוצמת הרוח והכוחות הפנימיים, שבסיפור האנושי היפה, המאתגר והמעורר ההשראה של הזוגות שהצליחו להתגבר על כל קושי ולהגשים את חלומם לחיי משפחה מאושרים.

המופע יעלה

בירושלים  – מחר – יום שלישי כה באדר -5.3 בהיכל התרבות רמות

בית שמש יום רביעי כ"ו באדר א 6.3.בהיכל התרבות בית שמש רחוב לוחמי הגטאות

בני ברק ביום ראשון ל' באדר א' 10.3.24 באולם ראסל רחוב מנדלי רמת גן

 

כרטיסים ניתן להזמין >>>

באתר טיקצאק – https://tickchak.co.il/59006

באתר גלאטיקט – https://glatticket.co.il/59006?_ref=18068

בטלפון – 052-7621250

או בווצאפ 052-6859506

 



0 תגובות