השרה רגב נגד גנץ: "עושה סיבוב פוליטי"

המהדורה המרכזית No Comments on השרה רגב נגד גנץ: "עושה סיבוב פוליטי"

שרת התחבורה מירי רגב תוקפת את השר גנץ במהדורה המרכזית: "הוא נכנס לממשלה ואמר שהוא בעד אחדות, אז מה קרה? אולי הוא עושה סיבוב פוליטי. אנחנו עדיין במלחמה רב זירתית. אני מצפה ממנו לא לנסוע בימים קריטיים כאלה לפני הרמדאן לארה"ב"

Minister Benny Gantz attends a press conference at the Ministry of Defense, in Tel Aviv. November 22, 2023. Photo by Chaim Goldberg/Flash90 *** Local Caption *** מלחמה מסיבת עיתונאים קירייה קריה קרייה מלחמה בני גנץ שר צילום: Chaim Goldberg/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרת התחבורה (תא"ל במיל') מירי רגב, שוחחה הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על המדיניות הביטחונית: "התמרון הצבאי לוחץ מאוד על סינוואר. הרמדאן הוא הזדמנות נהדרת להיכנס לרפיח ולחסל את 4 גדודי החמאס שנשארו שם כדי ללחוץ יותר. הדבר היחיד שימנע מאיתנו הוא רק עסקה. הרמדאן לא יעצור אותנו".

רגב הוסיפה והדגישה: "נתניהו אמר לביידן כן בכל הנושאים ההומניטריים גם כשזה כאב לנו כדי לקבל את המרחב הבין לאומי, אבל הוא הבהיר באופן ברור שלא נצא מעזה ושניכנס לרפיח. נחסל את החמאס, נחזיר את החטופים ונחזיר את הביטחון".

רגב מתחה ביקורת חריפה על גנץ: "הוא עושה סיבוב פוליטי. הוא נכנס לממשלה ואמר שהוא בעד אחדות, אז מה קרה? אנחנו עדיין במלחמה רב זירתית. אני מצפה ממנו לא לנסוע בימים קריטים כאלה לפני הרמדאן לארה"ב. יכול להיות שהאמריקאים מגלים בו חולשה. יש ראש ממשלה אחד שמקבל את ההחלטות וזה נתניהו".

על גלנט: "האמירה שלו בנושא חוק הגיוס לא הייתה במקומה. זה פגיעה במאמץ המלחמתי. יש הרבה מאוד חרדים שרוצים להתגייס לצבא. אני לא חושבת שאנחנו בבחירות. יש לנו קואליציה מאוחדת. מי שיערער את הממשלה במן מלחמה יהיה דגל שחור על ראשו. בחירות זה ניצחון לחמאס".

רגב התייחסה לעבודות בשבת: "מהומה על לא מהומה. יש סטטוס קוו. נעשות בשבת רק עבודות של פיקוח נפש. כאן היה מדובר בפיקוח נפש מיידי".



0 תגובות