הותר לפרסום: הרב יצחק צייגר הי"ד נרצח בפיגוע

בנצי לייזרוביץ No Comments on הותר לפרסום: הרב יצחק צייגר הי"ד נרצח בפיגוע

הקדוש הרב יצחק צייגר הי"ד משבי שומרון נרצח בפיגוע הנורא היום בתחנת הדלק בעלי. מוותיקי מתנדבי זק"א. הידיעה על האסון הגיעה לבני המשפחה כששהו עם הישוב כולו בסעודת ההבראה של היום האחרון לשבעה של שכנם – סמ"ר נריה בלטה שנפל בקרבות בעזה

צילום: דוברות זק״א
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הותר לפרסום: יצחק צייגר הי"ד, בן 57 אב ל-3 ילדים, וסב ל-2 נכדים, תושב שבי שומרון הוא אחד הנרצחים בפיגוע הירי הערב בתחנת הדלק בעלי.

יצחק צייגר הי"ד, נשא לאשה רק לפני שנתיים את שלומית, גיסתו של ראש ישיבת ההסדר בשבי שומרון הרב יהשע שמידט. יצחק היה עובד בזק ואיש חסד. התנדב במד"א, בידידים, במשטרה, בזק"א ובכיבוי אש. היה פעיל בענייני ארץ ישראל, הקפיד להצטרף לנסיעות לקבר יוסף ולהסיע את מי שהיה רוצה לעלות לחומש. היה גר מול משפחת בלטה שאיבדה את בנה נריה השבוע בקרבות בעזה.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן, תושב הישוב שבי שומרון וחבר המשפחה. דפק בדלת בית המשפחה ומסר לרעייתו שלומית את הבשורה המרה יחד עם עובדת סוציאלית, יו"ר הצח"י הישובי ופרמדיק בן הישוב.

דגן: "הלב מלא בצער אינסופי. יצחק היה חבר יקר מאוד, אוהב אדם בכל נימי נפשו. אין כמעט גוף בארץ שהוא לא התנדב בו, עשה חסד בישוב, תמיד היה נוהג לעצור את הרכב, להזמין אנשים, מארח אותם, אהב את ארץ ישראל בכל מאודו, היה גאה לגור בשבי שומרון. היה השכן הכי טוב שיכול להיות, והחבר הכי מקסים שיכול להיות. הלב מרוסק, אבל הרוח שלנו איתנה!"

"בתוך פחות משבוע שני הרוגים, אותו הרחוב, בית מול בית ממש. בצד אחד של הרחוב החייל סמ"ר נריה בלטה, גיבור ישראל, ובבית ממול יצחק צייגר, שכל כולו עזרה הדדית. כשנכנסתי עם המשלחת לבשר לשלומית את הבשורה הנוראה היא אמרה לי: "יצחק שם, אני רואה את הרכב שלו בטלוויזיה, הוא מטפל בפצועים" לאשתו היה ברור, שאם הוא שם, אז הוא מטפל באנשים כמו שתמיד עשה. ואז לצערי הרב נאלצתי לבשר לה שנרצח ע"י המחבלים הברברים. אנחנו נאסוף את השברים ואנחנו נהיה עוד יותר חזקים, יחד עם כל עם ישראל ניתן את הכוח לממשלת ישראל ולצה"ל ולמערכת הביטחון להכות מכה ניצחת את הברברים, וניתן כמתיישבים את הכוח גם לממשלה ולכל עם ישראל בחיזוק ההתיישבות כאן בשבי שומרון, שאיבדה שניים מטובי בניה, בתוך פחות משבוע. נחזק את כל ההתיישבות ביהודה ושומרון, בעוטף עזה ובגבול הצפון".

יו"ר שבי שומרון אלי אלול: "אין לי מילים. הלב מרוסק. לאבד שניים מבני הישוב הקטן שלנו תוך שבוע. זה בלתי נתפס. יצחק היה איש חסד, חבר טוב, תמיד ראשון לעזור. התרגשנו איתו ועם שלומית כשהקימו בית רק לפני שנתיים. אנחנו כל הישוב נחבק את שלומית ואת המשפחה ונסייע לה בכל מה שנוכל. נאסוף את הכוחות יחד. האויב לא יוכל לנו".



0 תגובות