קרעי: "86 חברי כנסת אמרו אמירה ברורה"

המהדורה המרכזית No Comments on קרעי: "86 חברי כנסת אמרו אמירה ברורה"

שר התקשורת שלמה קרעי במהדורה המרכזית: "86 חברי כנסת אמרו אמירה ברורה שעופר כסיף ושכמותו שלא צריכים להיות חברי כנסת. לצערנו זה לא עבר כי יש כאלו שיודעים רק להצהיר הצהרות. מבחינתם זה בסדר שמי שתומך במאבק מזוין נגד המדינה ימשיך לכהן בכנסת"

Communications Minister Shlomo Karai attends Economic committee meeting at the Knesset, the Israeli Parliament in Jerusalem, on November 20, 2023. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** כנסת מדברים ועדת כלכלה ועדה שלמה קרעי שר התקשורת צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר התקשורת שלמה קרעי, שוחח הערב (שני) עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית והתייחס לניסיון הדחת כסיף: "86 חברי כנסת אמרו אמירה ברורה שעופר כסיף ושכמותו שלא צריכים להיות חברי כנסת. לצערנו זה לא עבר כי יש כאלו שיודעים רק להצהיר הצהרות. מבחינתם זה בסדר שמי שתומך במאבק מזוין נגד המדינה ימשיך לכהן בכנסת. גנץ וחבריו הם חברי ממשלה שמגיעים לישיבות רק כשנוח להם".

על מדינה פלסטינית: "האמירה עכשיו בקונצנזוס גם מהמרכז ושמאלה שאנחנו מתנגדים להכרה חד צדדית יכולה לייצר הסכמה רחבה בארץ ויכולה לשמש ככוח בידינו מול העולם וארה"ב שהם לא יכולים לעשות דבר כזה שרוב הציבור מתנגד אליו".



0 תגובות