"משרד הביטחון טורק את הדלת לנכי צה"ל הדתיים"

המוקד הציבורי No Comments on "משרד הביטחון טורק את הדלת לנכי צה"ל הדתיים"

אליהו צמח שמרכז את נושא מצויני (נכי) צה"ל הדתיים לצבי טסלר במוקד הציבור ב'קול חי': "בעלי אורח חיים דתי לא יכולים להשתלב במרכזי השיקום. אפילו ביקשנו שעות נפרדות, גם ח"כים לא חרדים הסכימו על זה אבל משרד הביטחון טורק את הדלת. זה בידיים של שר הביטחון"

צילום: Avshalom Sassoni/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אליהו צמח, מרכז נושא מצויני (נכי) צה"ל הדתיים סיפר לצבי טסלר ב'מוקד הציבורי': "יש בית לוחם לכל נכה צה"ל מעל 20%, שם השיקום שלו. יש 4 כאלה ואחד שמוקם בימים אלה. צריך לעשות התאמה, דתיים לא יכולים להשתלב שם, זה לא מותאם לחיים הרוחניים. אפילו ביקשנו שעות נפרדות, גם ח"כים לא חרדים הסכימו על זה אבל משרד הביטחון טורק את הדלת. זה בידיים של שר הביטחון. יש כיום 60 אלף נכי צהל מעל 20% שמוכרים באגף השיקום, מתוכם בין 7 ל-10 אלף דתיים".

תגובת משרד הביטחון: "אגף השיקום במשרד הביטחון, באמצעות עובדי המחוזות מעניק טיפול שיקומי וסוציאלי לכל נכה צה״ל באורח שיוויוני וללא הבדל של. עם זאת, אנו מודעים לצרכים ייחודים כאלה ואחרים של נכי צה״ל המקימים אורח חיים על פי אמונתם ודתם. במקרה שנכה צה"ל מבקש התאמה של טיפול או מטפל שיתאים ככל הניתן לאורח חייו, העובדים במחוז מתאימים מענה טיפולי הולם, ככל שאפשר לבקשת הנכה.

"כמו כן, אם תתגבש קבוצה של נכי צה"ל המקיימים אורח חיים חרדי ויבקשו לבצע פעילות טיפולית- שיקומית במסגרת כזו, הרי שאגף השיקום ישמח לסייע בהתאמת מטפל/ מדריך מקצועי לקבוצה".



0 תגובות