שגריר ישראל באו"ם: "כבר לפני שנתיים הזהרתי את אונר"א"

המהדורה המרכזית No Comments on שגריר ישראל באו"ם: "כבר לפני שנתיים הזהרתי את אונר"א"

גלעד ארדן, שגריר ישראל במטה האו"ם, הערב ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן: "כבר לפני שנתיים העברתי ליו"ר אונר"א ומזכ"ל האו"ם מידע המוכיח את מעורבות אונר"א בטרור וביקשנו מהם לטפל בכך. כעת הם טוענים שהם מעולם לא ידעו על כך. לא מגיע לאונר"א שום יחס כגוף אמין". לדבריו: "נדיר מאוד למצוא גוף בקהילה הבינלאומית שפועל רק משיקולים מקצועיים"

השגריר באו"ם גלעד ארדן צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן ואמר: "נדיר מאוד למצוא גוף בקהילה הבינלאומית שפועל רק משיקולים מקצועיים. רוב מדינות העולם לא דמוקרטיות בכלל, רובן מוסלמיות שמתייצבות אוטומטית לצד החמאס. בן גוריון אמר ש'לא משנה מה יאמרו הגויים, משנה מה יעשו היהודים'. נתניהו הבהיר הערב שחייבים לעשות את כל מה שצריך ע"מ לנצח. אין קיצורי דרך".

ארדן חשף וסיפר כי "כבר לפני שנתיים העברתי ליו"ר אונר"א ומזכ"ל האו"ם מידע המוכיח את מעורבות אונר"א בטרור וביקשנו מהם לטפל בכך. כעת הם טוענים שהם מעולם לא ידעו על כך. לא מגיע לאונר"א שום יחס כגוף אמין".

ארדן התייחס ליחסי ארה"ב-ישראל ומאמצי ההסברה: "אני מרגיש שהתמיכה בישראל עדיין חזקה מאוד בארה"ב. אחת ההשפעות של המלחמה היא התאחדות חלקים גדולים של יהדות ארה"ב. המיקוד שלנו צריכה להיות יותר בקהלים הצעירים. הדור הצעיר בארה"ב לא מספיק מבין מה קורה במזרח התיכון".

האזינו



0 תגובות