פערים גדולים: הקבינט יתכנס לדיון בדרישות חמאס

אתר קול חי No Comments on פערים גדולים: הקבינט יתכנס לדיון בדרישות חמאס

הקבינט המדיני-ביטחוני המורחב יתכנס מחר בערב וידון בהצעת חמאס לשחרור חטופים. חמאס דורש את שחרורם של מאות מהרוצחים הגרועים ביותר ואת הפסקת הלחימה באופן מוחלט

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הקבינט המדיני-ביטחוני המורחב יתכנס מחר בערב (חמישי) וידון בהצעת חמאס לשחרור חטופים. השרים צפויים להתנגד להצעה, הכוללת את הפסקת הלחימה בעזה.

על פי הצעת חמאס שהועברה לישראל על ידי המתווכים, השחרור יתבצע בשלושה שלבים שכל שלב יתמשך על פני ארבעים וחמישה ימים, ארבעה חודשים וחצי בסך הכל.

ברויטרס מדווח כי בשלב הראשון כוחות צה"ל יצאו מהרצועה ויוקמו בתי חולים ומחנות פליטים ברצועה. בשלב השני ישוחררו חטופים, לא כולל חיילים המוחזקים בשבי, בתמורה לאסירים פלסטינים מהכלא הישראלי. בשלב השלישי, כך לפי הצעת חמאס, ישוחררו גופות חטופים.

בכירים מדיניים בירושלים הגיבו לטיוטת חמאס ואמרו לא נוכל לקבל דרישה להפסקת המלחמה, עוד אמרו הגורמים כי הדרישה לשחרור של 1,500 אסירים פלסטינים, בהם מחבלים עם דם על הידיים אינה מקובלת.

ח"כ דני דנון אמר לבצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר: "לצערי אנחנו רוקדים לצלילי החליל של סינוואר. התחלתי להתבטא בחוץ רק אחרי שלא שמעו לי בחדרים הסגורים. אמרתי לנתניהו שישראל הושפלה. העסק לא מנוהל כמו שצריך, אנחנו יותר מדי מרצים את האמריקאים".



0 תגובות