נציגי משרד הביטחון לא הופיעו; היו"ר נעל את הישיבה

איתי גדסי No Comments on נציגי משרד הביטחון לא הופיעו; היו"ר נעל את הישיבה

יו"ר ועדת החוקה ח"כ רוטמן נעל את דיון הוועדה בעקבות היעדרות נציגי משרד הביטחון. לדבריו: "משרד הביטחון עושה דין לעצמו ולא מגיע לדיון. לא יתקיים דיון בנושא כשהחתן והכלה והמחותנים שזה משרד הביטחון לא נמצאים בדיון. הגיע הזמן ששר הביטחון יואב גלנט יבין שזה לא צבא שיש לו מדינה. תפקידנו לפקח והמינימום הנדרש הוא שיתייצב נציג ויסביר את הצו"

צילום: צילום מסך ערוץ הכנסת
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת החוקה, חוק ומשפט, ח"כ רוטמן נעל את דיון הוועדה בנושא שוויון במדיניות אכיפת החוקה ביחס למחאה החוסמת מעברי גבול, לאחר שנציגי צה"ל ומשרד הביטחון לא הופיעו בדיון: "העברתי לפני תחילת הדיון לכל הגורמים הרלבנטיים כולל ללשכת שר הביטחון יואב גלנט פניה בנוגע להוצאת צו שטח צבאי סגור. הבוקר קיבלנו הודעה שמשרד הביטחון עושה דין לעצמו ולא מגיע לדיון. לא יתקיים דיון בנושא כשהחתן והכלה והמחותנים שזה משרד הביטחון לא נמצאים בדיון. הגיע הזמן ששר הביטחון יבין שזה לא צבא שיש לו מדינה".

"זה מצטרף גם לישיבה החסויה שהתקיימה אתמול בוועדת הכנסת בראשות ח"כ אופיר כץ שגם שם משרד הביטחון עשה דין לעצמו והחליט שאינו שולח נציג. זה מתחבר גם לתרגיל ההזוי שבו צה"ל התייחס למתיישבים ביהודה ושומרון כאויב. הגיע הזמן שצה"ל ומשרד הביטחון יבינו שמדינת ישראל היא מדינה דמוקרטית ועליהם לכבד את תפקיד הפיקוח של הכנסת".

"תפקידנו לפקח והמינימום הנדרש הוא שיתייצב נציג ויסביר את הצו. שר הביטחון יודע שזה לא מקובל עליי.אפנה ליו"ר הכנסת ונשב יחד כל ראשי הוועדות לחשוב איך הכנסת מתמודדת עם צבא שחושב שכולנו פקודים שלו במקום להבין שעליו לתת תשובות לדרג הנבחר. זה מצטרף להרבה מאוד דברים שאינם מקובלים ולכן ישיבה זו נעולה. אני מתנצל בפני נציגי משרדי הממשלה שכן כיבדו את הכנסת והגיעו. הדבר יטופל בחומרה".

הבוקר התראיין ח"כ רוטמן ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם ותקף בחריפות את משרד הביטחון והשר הממונה גלנט: "בדיון אמש בוועדת חו"ב לא הגיעו נציגי צבא כי השר גלנט אמר להם לא לבוא. או שהוא לא שולט בצבא וזה חמור לכשעצמו, או שהוא כן שולט ועושה מעשים שאסור לעשות. זה לא קשור לימין ושמאל"



0 תגובות