למעלה מעשר רקטות שוגרו לגליל המערבי מהבוקר

קובי פינקלר No Comments on למעלה מעשר רקטות שוגרו לגליל המערבי מהבוקר

למעלה מעשר רקטות שוגרו הבוקר לעבר יישובי קו העימות שבגליל המערבי. לא היו נפגעים אך נזק נגרם לרכוש. בתגובה טנקים של צה"ל תקפו מרחבים בשטח לבנון

צילום: Ayal Margolin/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חילופי האש בצפון: למעלה מעשר רקטות שוגרו הבוקר לעבר יישובי קו העימות שבגליל המערבי. לא היו נפגעים אך נזק נגרם לרכוש. בתגובה טנקים של צה"ל תקפו מרחבים בשטח לבנון.

במקביל, שר החוץ ישראל כ"ץ נפגש היום בירושלים עם שר החוץ של צרפת סטפן סז'ורנה. השר כ"ץ הדגיש לעמיתו כי אם לא יימצא פתרון דיפלומטי לנסיגת חיזבאללה מדרום לבנון, ישראל תפעל צבאית כדי להשיב את האזרחים המפונים לבתיהם. שר החוץ ישראל כ"ץ לשר החוץ של צרפת: "הזמן אוזל למציאת פתרון דיפלומטי בדרום לבנון".

צילום: שלומי אמסלם, משרד החוץ

שלומי אמסלם, משרד החוץ

המגעים לשחרור החטופים: בכיר בארגון הטרור חמאס אוסאמה חמדאן מתייחס למגעים בין ישראל לארגון ואומר "אנו מתעקשים על הפסקת אש מקיפה, נסיגת ישראל מרצועת עזה והסרת המצור".

משלחת של חמאס צפויה להגיע בהמשך השבוע לקהיר, ולדון בפרטי העסקה. מקורות פלסטיניים מסרו לעיתון הלבנוני אלאח'באר, כי הנהגת חמאס הסכימה כי התשובה תהיה "בכיוון חיובי", אך תכלול את הפסקת הלחימה. בישראל סבורים כי תשובת חמאס לעסקה מתעכבת בשל חילוקי דעות בין הנהגת חמאס בעזה להנהגת חמאס בחו"ל.

אתי תם, דודתו של איתן מור השבוי בידי מחבלי החמאס בעזה, התייחסה בוועדת הפנים של הכנסת לעסקה המתגבשת, ואמרה "אנחנו רוצים עסקה שלא תסכן את אזרחי ישראל, רק לחץ צבאי יביא להשבת החטופים".

האזינו לעדכון הביטחוני במשדר הצהריים:



0 תגובות