רוצה להאט את עליית מספר המשקפיים של הילד?

נורית אפפלבוים No Comments on רוצה להאט את עליית מספר המשקפיים של הילד?

חדש ובלעדי ברשת 'עינית': קליניקה מקצועית המתמחה בהאטת קצב עליית המספרים אצל ילדים

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עינית, רשת האופטיקה המובילה, מספקת שלל פתרונות ראייה מתקדמים ומביאה שירות מהפכני ובלעדי להאטת קצב עליית המספרים בקרב ילדים. השירות החדש מוענק בקליניקה החדשה, שקיבלה את השם MYOPIA CONTROL, בה ניתן לטפל באפקטיביות בקוצר ראייה אצל ילדים. שירות ייחודי זה מצטרף למעטפת רחבה של פתרונות ראייה, לרבות מסגרות איכותיות ובדיקות מקצועיות, הניתנים בסניפי רשת עינית.

קוצר ראייה (מיופייה) הינה בעיה שכיחה מאד המביאה עמה אתגרים שונים. כשמדובר בילדים, עלולות להיות לכך השפעות שליליות על הלימודים וקשר לסיבוכים עתידיים כגון הפרדות רשתית, גלאוקומה, קטרקט וכדומה.

בדיוק מסיבה זו החליטה רשת 'עינית' על הקמת קליניקה ייעודית להאטת עליית המספרים בקרב ילדים עם קוצר ראייה. הודות לטכנולוגיה חדישה ומתקדמת, אופטומטריסטים מנוסים ומעטפת רחבה של פתרונות, מספקת עינית את השירות המקצועי לטיפול אפקטיבי בעליית מספרים.
הטיפול נעשה באמצעות מכשיר OCULUS מהפכני ועדשות optimize myoslow, המאטות את קצב התפתחות קוצר הראייה ומפחיתות את התארכות גלגל העין. לעדשות 'מיוסלואו' ישנה הפחתת כוחות שמתחילה ממרכז העדשה, שם יש כוח מרבי, ומגיעה עד לשולי העדשה. ההפחתה עובדת בצורה מעגלית ולכל כיווני העדשה. טכנולוגיית הפחתת המרשם המעגלית משנה את מיקומי נקודות הפוקוס כך שיתאימו לקימור של רשתית העין בצורה מדויקת כמה שיותר.
הודות לטכנולוגיה זו, התוצאה האסתטית בעדשות 'מיוסלואו' היא טובה יותר והעדשות דקות יותר בהשוואה לעדשות מסורתיות המיועדות לטיפול בקוצר ראייה, מה שמגדיל את הנוחות ומשפר את ההרגשה. בנוסף, כל עדשות optimize myoslow מגיעות עם ציפוי הידרופובי ייחודי הדוחה שומנים ולכלוכים ומעניק מראה אסתטי טוב יותר.
ברשת עינית מדגישים כי הטיפול בשלבים מוקדמים יותר מועיל למניעת קצב עליית המספרים בעתיד וההשלכות הנלוות. הקליניקה החדשה מספקת את כל המעטפת הנדרשת לטיפול יעיל בעליית מספרים, לרבות אופטומטריסטים מומחים, החזר כספי במידה והמספר עלה (בכפוף לתקנון) ושגרת מעקב קבועה לאורך השנה על מנת להבטיח את אפקטיביות הטיפול. זאת, בנוסף להסדרים הקיימים עם קופות החולים המאפשרים ליהנות מהשירות בצורה המשתלמת והנוחה ביותר.
בסניפי הרשת תוכלו כמובן להמשיך ליהנות ממגוון רחב של מסגרות איכותיות ממיטב המותגים המובילים בעולם, עדשות מגע ובדיקות עיניים מקצועיות. מתוך ראייה רחבה תרתי משמע, עינית ממשיכה להוביל בתחום פתרונות הראייה עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר והבאת טכנולוגיות חדשות המספקות מעטפת מושלמת ללקוחות.



0 תגובות