נורה למוות חשוד שהתפרע וקרא קריאות לאומניות בב"ש

בנצי לייזרוביץ No Comments on נורה למוות חשוד שהתפרע וקרא קריאות לאומניות בב"ש

חשוד קרא קריאות 'אללה אכבר', תוך שהוא מתפרע ותוקף אזרחים בבאר שבע. שוטרי תחנת באר שבע במחוז הדרומי הגיעו אל המקום ובמהלך מעצרו של החשוד הוא החל להתפרע, לתקוף את השוטרים וניסה לחטוף את נשקו של אחד מהשוטרים וניידת שיטור עירוני. החשוד נורה בפלג גופו התחתון, בהמשך נקבע מותו

באר שבע צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על חשוד שצעק קריאות "אללה וואכבר" תוך שהוא מתפרע ותוקף אזרחים ברחוב הצבי בבאר שבע.

שוטרי תחנת באר שבע במחוז הדרומי הגיעו אל המקום ובמהלך מעצרו של החשוד הוא החל להתפרע, לתקוף את השוטרים וניסה לחטוף את נשקו של אחד מהשוטרים וניידת שיטור עירוני.

במהלך מעצרו השוטרים ביצעו שימוש בטייזר ובאמצעים בכדי לעצור אותו והוא המשיך להתפרע.

השוטרים ביצעו ירי אזהרה לאוויר ולאחר מכן לעבר רגלו, החשוד תושב טירה נעצר הועבר לטיפול רפואי ובמהלכו של הטיפול נקבע מותו.

במשטרה מוסרים כי בבירור ראשוני קודם לאירוע בבאר שבע החשוד איים לפגוע בעצמו ונעצר על ידי ניידות מתנ"א והחל להימלט מהכוחות תוך שהוא נסע נסיעה פרועה ונמלט לכוחות באזור בית החולים סורוקה.

מפקד המחוז ניצב אמיר כהן הורה למפקד מרחב הנגב לבדוק את כלל הנסיבות. במשטרה מציינים כי ככל הנראה מדובר באירוע על רקע פלילי.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר בתגובה לתקרית בבאר שבע: ״אני מגבה את השוטר אשר הגן באמצעות נשקו על עצמו ועל סביבתו, כך בדיוק צריך לפעול – עירנות וקור רוח. השוטרים שלנו פועלים לילות כימים על מנת לתת ביטחון לאזרחי ישראל, בשם כל המדינה אני מצדיע להם״.



0 תגובות