השר אליהו מזהיר: "לא נוכל לחזור להילחם בחמאס"

    המהדורה המרכזית No Comments on השר אליהו מזהיר: "לא נוכל לחזור להילחם בחמאס"

    במהדורה המרכזית ב'קול חי' אמר שר המורשת עמיחי אליהו: "ללא האמריקאים היינו צריכים להשתמש בכלים יותר אלימים. האחריות היא רק שלנו וצריך להפסיק לבקש טובות מהפריץ. מותר לנו להעביר עליהם ביקורת"

    Minister of Heritage Amichai Eliyahu arrives to a government conference at the Prime Minister's office in Jerusalem on January 29, 2023. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** ישיבת ממשלה משרד ראש הממשלה עמיחי אליהו שר המורשת צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    10:53
    23.05.24
    איתי גדסי ויענקלה פרידמן No Comments on הבשורה של שר האנרגיה: "פותחים את שוק החשמל לתחרות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המורשת עמיחי אליהו, שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס לעסקת חטופים: "זו הכרעה לא רק להווה אלא גם לעתיד. כולנו זוכרים את עסקת שליט והאסונות שבעקבותיה. אומר לי אב שכול אם הייתי יודע שבתי תירצח בעקבות העסקה הייתי מבעיר את המדינה כיד לעצור אותה. אי אפשר למכור את העתיד בשביל ההווה. החטופים הם חטופי אוסלו. אלה השקרים שסיפרנו לעצמנו במהלך השנים".

    אליהו ציין: "אנחנו טענו שאחרי העסקה הצבא לא יצליח לעצור את משאיות הסיוע ההומניטרי. ברגע שאתה שוחק את קו ההגנה תמיד תגיע למקום גרוע יותר. אנחנו מאבדים את הלגיטימיות. אם חלילה תיעצר הלחימה ישראל לא תוכל לחזור להילחם בחמאס. עוד עשר שנים ההורים ישאלו את עצמם איך נתנו לזה לקרות? הדרך לדאוג לחטופים היא בעצירת הסיוע. ואם אין ברירה אז שאנחנו נשלוט בסיוע בעצמנו".

    עוד הוסיף אליהו: "ללא האמריקאים היינו צריכים להשתמש בכלים יותר אלימים. זה נכון שאנחנו צריכים להכיר טוב לאמריקאים, אבל לעמוד ברשות עצמנו. האחריות היא רק שלנו. צריך להפסיק לבקש טובות מהפריץ. מותר לנו להעביר עליהם ביקורת. אנחנו במלחמה ומותר לנו לדבר גם מתוך כאב. הצעקה של בן גביר היא של חלק גדול מהציבור בישראל".



    0 תגובות