סמוטריץ': "לא נהיה חלק מעצירת המלחמה"

מהדורת הבוקר No Comments on סמוטריץ': "לא נהיה חלק מעצירת המלחמה"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' לגדסי ופרידמן ב'קול חי': "לא נהיה חלק מעצירת המלחמה, ולא משחרור סיטונאי וחסר אחריות של מחבלים. אני לא רואה עסקה כזאת, גם ראש הממשלה אומר דברים מאוד ברורים. אין דבר שפוגע בסיכויי החזרת החטופים יותר מקמפיין שכזה"

צילום: תנועת הביטחוניסטים, ועידת הבטחון של ישראל. צילום-דניאל סטרבו
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר האוצר בצלאל סמוטריץ', שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) והתייחס לעליית המחירים: "זה חמור מאוד, זה לא תקין, אין לזה שום הצדקה. השוק הישראלי מונופוליסטי". עם זאת, ציין השר: הכלכלה מתאוששת וזה חלק מתמונת הניצחון".

על התקציב למורים החרדים: "יש שיח בין משרד החינוך למשפטים. אופק חדש תוקצב ויבוצע. סוגיה מקצועיות לחלוטין. התקציב קיים".

הוא תקף בחריפות את ראש האופוזיציה לפיד: "אני לא עוסק בפוליטיקה מתחילת המלחמה. חבל שהוא לא הצטרף לממשלה. הוא עסוק בפוליטיקה מהיום הראשון ואני מקווה שהציבור יבוא איתו חשבון".

על החטופים: "מחויבים להשיב את החטופים, אבל מצד שני לנצח את חמאס. לא נהיה חלק מעצירת המלחמה ולא משחרור סיטונאי וחסר אחריות של מחבלים. אני לא רואה עסקה כזאת, גם ראש הממשלה אומר דברים מאוד ברורים. אין דבר שפוגע יותר בסיכויים החזרת החטופים מהקמפיין הזה".

עוד אמר סמוטריץ': "העובדה שהודרנו מקבינט המלחמה היא מצערת מאוד. אנשים שבאו ליצור אחדות ובפועל עשו ההפך. אבל האחדות יקרה לליבי ואני מוכן לשלם עליה מחירים כבדים. אני משפיע בדרכי. אני בשיח כמעט יומי עם רה"מ, שר הביטחון והרמטכ"ל". הוא עקץ את בן גביר: "אני לא חושב שיש תועלת לאולטימטומים".

עוד הבהיר השר: "אין שינוי בהוראות הפתיחה באש, אף אחד לא מסכן את לוחמינו".

על הסיוע ההומניטרי: "אחת השגיאות הקשות ביותר, מעריך שזה ישונה בקרוב. יש הנחיה של רה"מ לייצר חלופות. לכולם ברור שחמאס מקבל את הסיוע ואנחנו עוזרים לו למעשה לשמר את שלטונו".



0 תגובות