"עֵת צָרָה לְיַעֲקֹב": הרבנים הראשיים בקריאה להעתיר בתפילה

בנצי לייזרוביץ No Comments on "עֵת צָרָה לְיַעֲקֹב": הרבנים הראשיים בקריאה להעתיר בתפילה

"עֵת צָרָה הִיא לְיַעֲקֹב וּמִמֶּנָּה יִוָּשֵׁעַ": הרבנים הראשים לישראל הראש״ל הגר״י יוסף והגר״ד לאו במכתב מיוחד, אליהם הצטרפו חברי מועצת הרבנות הראשית לישראל, להמשיך להרבות בתפילה ובתחנונים, נוכח המצב הביטחוני הקשה

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעקבות האסון בעזה: הרבנים הראשים לישראל הראש״ל הגר״י יוסף והגר״ד לאו במכתב מיוחד, אליהם הצטרפו חברי מועצת הרבנות הראשית לישראל, להמשיך להרבות בתפילה ובתחנונים לפני בורא עולמים, בפרט בימים אלו, ימי השובבי"ם, המסוגלים בתפילה ובתחנונים לישועת עם ישראל, באמירת פרקי תהילים בסוף כל תפילה.

"הננו מבכים מרה את האסון הנורא שפקד את חיילי צבא ההגנה לישראל, יום מר ונמהר בו נפלו בפעילות בעזה חיילים רבים ויקרים, בעת המערכה הקשה על קיומנו בארץ ישראל.  לבנו ולב כל ישראל מבכה, דואב ודוה על חיי הנעורים של החללים שנקטעו באיבם על ידי בני עולה הקמים עלינו. ונושא את זיכרונם עמנו. והננו שולחים בזאת את תנחומינו למשפחות השכול הרבות שהקריבו את היקר להם מכל.

"הננו קוראים בזאת לכל אחינו בית ישראל, להמשיך להרבות בתפילה ובתחנונים לפני בורא עולמים, בפרט בימים אלו, ימי השובבי"ם, המסוגלים בתפילה ובתחנונים לישועת עם ישראל, באמירת פרקי תהילים בסוף כל תפילה.

"ויהי רצון שהשי"ת ישמור את שארית ישראל ואת כל חיילי ישראל וכוחות הבטחון, ויזכור ברחמיו ובחסדיו את עם מרעיתו ויושיענו למען שמו, יאמר די לצרותינו, ויגאלנו גאולת עולמים. אמן".



0 תגובות