כתבינו בכנסת: זעמו של שר הביטחון בקבינט המלחמה

    המהדורה המרכזית No Comments on כתבינו בכנסת: זעמו של שר הביטחון בקבינט המלחמה

    האיום של ראשי רשויות הצפון, ניסיון ההרגעה של נתניהו, הזעם של שר הביטחון בקבינט המלחמה והסירוב של שר האוצר להרחבת מימון התושבים. דיווחו של כתבינו בכנסת מוטי הלפרין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן

    צילום: אלעד מלכה
    13:24
    23.05.24
    חיים שער No Comments on מיארה: "פעלתם בחוסר סמכות"; קרעי הגיב: לא חשובה ולא קובעת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קבינט המלחמה עם ראשי הרשויות מהצפון: ‏ראשי הרשויות הביעו חשש: "תושבי הצפון שהתפנו למרכז יעדיפו להישאר לגור שם באופן קבוע, גם אחרי המלחמה, מה שירוקן את האזור מאנשים".

    ראש הממשלה נתניהו ניסה להרגיע: "תושבי עוטף עזה והצפון צריכים מאיתנו חיזוק אחרי הטבח, מאוניברסיטאות ועד תחבורה והכול. שאנשים יראו שזה מקום שחשוב לגור בו, שגם למדינה זה חשוב שיגורו בו".

    שר הביטחון גלנט זעם על הערות שהוא מקבל לדבריו משרים: "הרבה אומרים לי 'תגיד שתוקפים בתאריך אחד ותתקוף בתאריך אחר מוקדם יותר', אני לא צריך עצות מאחרים ולא צריך שיגידו לי לעשות את זה. אסור לתת לחיזבאללה לוח זמנים". עוד הוסיף, כי "גם ככה כל מלחמה מסתיימת בהסדר מדיני – אז עדיף לנסות עכשיו להגיע להסדר המדיני".

    שר האוצר סמוטריץ': "כולנו היינו רוצים ללחוץ על כפתור ולסיים את הלחימה, אבל אנחנו מבינים שזה לא יכול לקרות". שר האוצר לראשי העיר של צפת וחצור שרצו שירחיבו את תוכנית המימון מהמדינה ליישובים שממוקמים מ-0 עד 9 קילומטרים מהגבול: "אין מה לעשות, אני לא יכול להרחיב לכם. אם ארחיב לכם אז ישאלו אותי למה אני לא מרחיב גם בדרום"

    האזינו לדיווחו של כתבינו בכנסת מוטי הלפרין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן



    0 תגובות