מגיד המישרים בדברי התעוררות: "לא ממשיכים בשגרה"

המהדורה המרכזית No Comments on מגיד המישרים בדברי התעוררות: "לא ממשיכים בשגרה"

מגיד המישרים הרב ברוך רוזנבלום מסר הערב דברי חיזוק והתעוררות בראיון מיוחד לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "אין אחד שנשאר בתרדמת הבוקר, כשהקב"ה מנער אותנו עם האסון. הקב"ה אומר 'הראיני את מראייך, השמיעיני את קולך', דברו אליי. לא לנהל שגרת יום רגילה ולא לזנוח את התהילים. כשיש לאדם קרוב משפחה חולה הוא לא מתרגל לזה ולא מפסיק לבכות"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מגיד המישרים הנודע הרב ברוך רוזנבלום, שוחח הערב עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' ומסר דברי חיזוק והתעוררות לאחר האסון הנורא אמש ברצועת עזה בו נהרגו 21 לוחמי צה"ל: "אני לא חושב שיש אחד שנשאר בתרדמת ולא התעורר הבוקר כאשר שמע על 21 הרוגים. אני לא חושב שנשאר שקט ושאנן כשהקב"ה מנער אותנו. בפרשת השבוע אנחנו קוראים על ישראל שנמצא במצוקה כאשר המצרים מאחוריהם וים-סוף מלפניהם, אומר להם הקב"ה 'הראיני את מראייך, השמיעיני את קולך', דברו אליי. לא לנהל שגרת יום רגילה ולא לזנוח את התהילים".

לדבריו: "באסונות אין אוטומט. כאשר יש לאדם קרוב משפחה חולה הוא לא מתרגל לזה ולא מפסיק לבכות ולהתפלל. הקב"ה דורש מאיתנו שנמשיך להתפלל. אסור לנו להניח לרגע את סידור התפילה"

הרב רוזנבלום סיפר: "שאלתי פעם את הגראי"ל שטיינמן על מה לדבר בכנס חיזוק, אמר לי הרב שכל אחד יודע בעצמו במה הוא צריך להתחזק. משל לחייל שרואה מחבל נכנס לבסיס ושואל את המפקד באיזה דרך להרוג אותו, מה זה משנה? כך כל אחד צריך להתחזק בדבריו הוא אבל כולם צריכים להתחזק בתפילה. לא תקענו השנה ביום א' של ראש השנה בגלל השבת, כמה יבבות קיבלנו בעקבות זה?".

האזינו



0 תגובות