מרן הגר"ר אלבז בדברי חיזוק: "לזעוק מעומק הלב"

מהדורת הבוקר No Comments on מרן הגר"ר אלבז בדברי חיזוק: "לזעוק מעומק הלב"

הגאון הרב ראובן אלבז בדברי חיזוק ב'קול חי': "כל יהודי נחרד לשמוע דברים כאלה. קדושים וטהורים שמסרו את נפשם על קידוש השם כדי להגן על כלל ישראל. מסירות הנפש שלנו צריכה להיות לזעוק מעומק הלב. זה זמן להתאחד כל עם ישראל, בתפילות, באהבה, להפסיק את שנאת האחים ולהרבות אהבה"

חבר מועצת חכמי התורה הגאון הרב ראובן אלבז צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האסון הכבד ברצועה: מרן הגאון הרב ראובן אלבז, ראש ישיבת אור החיים וחבר מועצת חכמי התורה, נשא דברי חיזוק במהדורת הבוקר (שלישי) של 'קול חי'. "אין לנו דרך אחרת, רק תפילות וזעקות לקב"ה", פתח הרב אלבז בדבריו.

"אנחנו ראינו דבר פלא. במצרים כבר נולד הגואל וכתוב 'וירא בסבלותם'. 60 שנה לפני כבר היה מסוגל לגאול את ישראל, אבל עם ישראל לא צעקו. הקב"ה רמז להם שהגואל כבר כאן אבל תצעקו, תבקשו שאני אושיע אתכם. רק אחרי 60 שנה 'הנה צעקת ישראל באה אלי' ואז אומר הקב"ה למשה לך תושיע אותם". הרב אלבז קרא לעם ישראל: "הקב"ה דופק על פתחינו, ואומר לנו פתחו לי. הגיע זמן גאולתכם, תפתחו את הלבבות".

עוד אמר הגאון הרב ראובן אלבז בדברי החיזוק: "כל יהודי נחרד לשמוע דברים כאלה. קדושים וטהורים שמסרו את נפש על קידוש השם כדי להגן על כלל ישראל. מסירות הנפש שלנו צריכה להיות לזעוק מעומק הלב. זמן להתאחד כל עם ישראל, בתפילות, באהבה, להפסיק את שנאת האחים ולהרבות אהבה. להרבות צדקה, לעודד אנשים שנמצאים במשברים".



0 תגובות