ח"כ אלמוג כהן נחקר בחשד לתקיפת פלסטינים

איתי גדסי No Comments on ח"כ אלמוג כהן נחקר בחשד לתקיפת פלסטינים

ח"כ אלמוג כהן נחקר היום במשטרה בחשד לתקיפה בנסיבות מחמירות, שבוצעה לכאורה לפני 11 שנים בעת שהיה שוטר

צילום: תומר נויברג/פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית, נחקר היום (חמישי) בלהב 433, בחשד לתקיפת פלסטינים לפני כ-11 שנים, בעת שהיה שוטר יס"מ. החקירה אושרה ע"י היועצת המשפטית לממשלה.

מקורביו של כהן תקפו: ״זימונו לחקירה על אירוע הזוי לפני 11 שנים הוא ניסיון השתקה ברור אחרי שהוא דיבר בימים האחרונים בתקשורת על פרשייה מביכה מאוד שבמסגרתה הוגש כתב אישום נגד אזרח שהשיג מידע סודי ברמת סיווג גבוהה תוך התחזות לקצין ולמרות שלא זומן למילואים והעביר את המידע הלאה״.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אמר: "ההנחיה של היועצת המשפטית לממשלה לחקור את ח"כ אלמוג כהן אודות אירוע שאירע לפני למעלה מעשור, היא חמורה ומעלה ריח חריף של רדיפה פוליטית. זו אותה יועמ"שית שמסיבות פוליטיות מנסה לתקוע מקלות בגלגלים בפרויקט הלאומי שתכליתו לאפשר לאזרחי ישראל להתחמש ולהגן על עצמם. מכל מקום, הניסיון שלה להלך אימים על נבחרי ציבור מימין, לא ירפה את ידינו מלהמשיך לפעול לטובת הצלת אזרחי ישראל".

השר שלמה קרעי התייחס לכך: "ידידי חה״כ אלמוג כהן אל תרכין ראש בפני אלו שמנסים להלך עליך אימים. ניסיון השתקה שקוף כזה פוגע קשות באמון הציבור במערכת הזו, שמתנהלת לעתים כאילו אנחנו ברוסיה הסובייטית, וגורם לכולם להבין עד כמה נדרש כאן תיקון יסודי בדחיפות".



0 תגובות