לראות עולם דרך המשקפיים הנכונות | מגזין שבועי של 'שטח שיווקי'

נורית אפפלבוים No Comments on לראות עולם דרך המשקפיים הנכונות | מגזין שבועי של 'שטח שיווקי'

מגזין שבועי על כל מה שקורה בעולמות השיווק הפרסום והצרכנות במגזר החרדי. אקטואליה, חדשות ואפילו קצת נוסטלגיה | והפעם, על קיצוצים בשוק הפרסום, מותגים מובילים שמעלים מחירים, על האסטרטגיה השיווקית שמחברת בין תה לבין הטבע, על המשקפיים הנכונות לראות דרכם את העולם וגם כמובן נחשוף מיהו התשדיר המנצח של השבוע

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במחקר שערכה אוניברסיטת ׳דרהם׳ התגלה שאנשים מוכנים לשלם יותר על מזון, אם הם לא רואים תמונות של המנות עליהם הם עומדים לשלם. כן – מסתבר שתפריט שאין בו תמונות נראה יוקרתי יותר וגורם למזון להיראות ייחודי. אכן – במסעדות יוקרה לא תראו תמונות של האוכל בתפריט. רשת המזון המהיר ׳פייבגייס׳ אימצה את התפיסה הפסיכולוגית הזו. לא רק שהיא לא מציגה תמונות של האוכל בתפריט, היא גם לא תמונות של אוכל לצד עמדות הקופה או בשלטים שמעל ראשי המוכרים המציגים את המחירים. מחירים אגב, יקרים יותר מרוב רשתות המזון המהיר בארה״ב. וזה עובד. והם מצליחים. מאוד.

אתמול, יום רביעי בשבוע פתח עפר גדנקן על קיצוצים בשוק הפרסום, מותגים מובילים שמעלים מחירים, על האסטרטגיה השיווקית שמחברת בין תה לבין הטבע, על המשקפיים הנכונות לראות דרכם את העולם וגם כמובן נחשוף מיהו התשדיר המנצח של השבוע. וגם: פסח באגד עם החידושים והפינה המדוברת של נתי לבקוביץ' המביא את חדשות התעשייה וכל מה שקורה בעולם השיווק והפרסום.

 

עריכה והפקה: נורית אפפלבוים

הגשה: עפר גדנקן

 

האזינו לתוכנית המלאה>>>

הראיונות

ויסוצקי: טעם חדש ומהביל בחורף

תמר שורר מנהלת שיווק ויסוצקי

החורף כבר מזמן כאן, הרגשנו אותו בשיאו בשבוע האחרון עם גשמי הברכה והקור, ומה יותר מתאים מאשר כוס תה חם לחימום הגוף והאוירה, אנחנו רוצים לדבר היום עם תמר שורר מנהלת שיווק ויסוצקי, שלום תמר סיפרה על כי חברת ויסוצקי יוצאת בימים אלו בשיתוף פעולה ישראלי חדש עם החברה להגנת הטבע, איך החיבור בין שתי החברות נוצר.

שורר סיפרה מה המארזים החדשים כוללים. מה מיוחד בטעמים ומה בכלל כולל שיתוף הפעולה?

האזינו לראיון המרתק>>>

 

שפע ברכת ה': גם בעפולה ובגדול

מאיר בליז'נסקי סמנכ"ל השיווק של שפע ברכת ה'

 

גדילתה והתרחבותה של הרשת, סיפר שברשת שלהם עדים לצמיחה בתקופת המלחמה. גם בחנויות הגדולות והן בקטנות השכונתיות. הוא הסביר מדוע המרלו"ג הגדול מספק להם יכולת להתמודד עם מחירים זולים למרות המיתון במשק. והיכולת שלהם לספק לצרכן סל קניות מהדרין במחיר זול

"הקו המנחה הוא לראות את הצרכן ולהיטיב עימו. אפילו בתקופה הכי אומללה כשקשה לאנשים. כשהקו ברור אני עוזר לאנשים – זה מוכיח את עצמו". בליז'נקי איחל לתושבי עפולה מזל טוב על החנות שנפתחה בעיר: "5,000 מטרים של סל קניות זול ולמהדרין עם שטח חניה ענק".

האזינו לראיון המיוחד>>>

לראות ולשמוע: המבצעים והייחודיות של אופטיקל סנטר

ונסה סבג אופטימטריסטית בכירה ומנהלת אזור ברשת אופטיקל סנטר

רשת אופטיקל סנטר, הרשת הבינלאומיות שלה למעלה 43 סניפים ברחבי הארץ שעוסקת גם בשמיעה וגם בראייה ומציעה משקפיים יוקרתיים במחירים שווים לכל נפש. בראיון בתוכנית שטח צרכני אירח עפר גדנקן את ונסה סבאג, אופטימטריסטית בכירה ומנהלת אזור ברשת שסיפרה על הייחודיות של הרשת ופירטה את המבצעים המיוחדים שכעת מוצעים לציבור.

 

האזינו לראיון המיוחד>>>

מקבץ העדכונים

האזינו למקבץ העדכונים>>>

קיצוץ בפרסום הממשלתי. במשרד האוצר הפיצו חוברת הכוללת את הקיצוצים והשינויים המוצעים בתקציב 2024. באוצר הסבירו, כי כדי להגדיל את הכנסות המדינה ולהקטין הוצאות, חייבים לקצץ במשרדי הממשלה המיותרים ולעלות מיסוי על מוצרים ״מזיקים״ כמו דלק, סיגריות ומוצרי טבק. מהזווית שלנו במסגרת הגזרות: הפחתת התקציב הממשלתי לפרסום והפחתת התקציב המוקצה להתקשרות עם לשכת הפרסום הממשלתית – לפ״ם. על פי ההערכות, הגרעון בתקציב המדינה צפוי לזנק בשנה הבאה ל-111 מיליארד שקלים, כאשר תקרת הגרעון הקבועה בחוק היא של 43.7 מיליארד שקלים.

קבוצת ׳שטראוס׳ מעלה מחירים. ׳שטראוס׳ הודיעה לבורסה כי תבצע העלאת מחירים על חלק ממוצריה, כאשר חלקם יתייקרו עד 7%. זאת בעקבות עלייה של עשרות אחוזים במחירי חומרי הגלם בשנה האחרונה. עדכון המחיר יבוצע רק בכ-25% מהמוצרים, שעלות ייצורם התייקרה משמעותית, כשהעליה מפצה על כך רק באופן חלקי. עדכון המחיר לקמעונאים ייכנס לתוקף בתחילת חודש פברואר. בין המוצרים שמחיריהם יעלו: חלק ממוצרי הממתקים, המלוחים, החומוס, שמן זית יד מרדכי, שוקולית ומוצרים נוספים. בנוסף הודיעה ׳שטראוס׳ כי היא צפויה לפטר עובדים, דבר שיביא לחיסכון שנתי המוערך בכ-45 עד כ-55 מיליון שקלים.

האם המדינה תצא בקמפיין בנושא זכויות צרכנים בענף הרכב? הוועדה לביקורת המדינה דנה במצב התחרותיות בענף הרכב על רקע דו"ח מבקר המדינה מהשנה האחרונה בנושא. בדיון עלו הכשלים המופיעים בדו"ח בין היתר, כשלים בקבלת נתונים מיבואני הרכב בהתאם לחקיקה מ2016. הוועדה עסקה גם בסטטוס יציאה לקמפיין פרסומי של המדינה בנושא זכויות הצרכנים. יו"ר הוועדה, ח"כ מיקי לוי אמר כי "הוועדה קיימה כבר לפני חצי שנה דיון בנושא התחרותיות בענף הרכב והועלו מספר בעיות קשות בתחום ובהשפעה על יוקר המחיה. לוי הדגיש כי אחזקת רכב היא מהגדולות בסל ההוצאות המשפחתי והרכב הוא אינו מותרות אלא הכרח לרוב משקי הבית.

 

העיקר הבריאות

אי אפשר לפספס את הפעילות המוגברת של גופי הבריאות, ובראשם קופות החולים בתקופה הנוכחית. בעקבות ימי הלחימה המתמשכים נערכים שיפורים ושדרוגים בכל שירותי הרפואה.

האזינו למקבץ הבריאות>>>

 

 לאומית שירותי בריאות יצאה בקמפיין יוצא דופן. הקופה מציגה בקמפיין את מיטב שירותי הרפואה הניתנים בימים אלה תחת הכותרת "עורף בריא". מטרת הקמפיין, היא לחזק את העורף בימים קשים אלה ולהציג את המעטפת שלאומית מעניקה למאות אלפי לקוחותיה גם בימי החירום. בקמפיין המתפרסם ברדיו ובעיתונות החרדית לאומית מציגה את מיטב שירותי רפואת הנשים, הילדים והמשפחה הכוללים מעטפת מקצועית לאורך השנה כולה. הקמפיין המיוחד עורר הדים נרחבים. הנה טל מנדל ראש חטיבת לקוחות בלאומית והרב אפרים רוזנשטיין מנהל המגזר החרדי בלאומית

מאוחדת ממשיכה להנגיש את שירותי הבריאות ללקוחותיה. הקופה תאפשר ללקוחות בשכונת פרדס כץ בבני-ברק לקבל שירותי אבחון בתחום התפתחות הילד באמצעות ניידת מיוחדת שתגיע לשכונתם. הפרויקט נועד לתת מענה נגיש וקרוב לבית להורים לתינוקות בני גיל אפס עד שלוש  – שנים שהאיתור המוקדם בהן חשוב במיוחד. הניידת תגיע ביום שלישי י"ג בשבט למרכז הרפואי החדש של מאוחדת בשכונה, ותאויש על ידי צוות רב תחומי בתחום התפתחות הילד ובהם: קלינאית תקשורת, פיזיותרפיסטית, פסיכולוגית, רופא התפתחותי ועוד.

מתנדבי מד"א-הצלה דרום אבטחו את רבבות העולים לציונו של הבבא סאלי. עם צאת השבת, מועד תחילת ההילולה הארבעים לפטירתו של רבי ישראל אבוחצירא ע״ה, נפרשו המתנדבים ברחבי המתחם, בדרכי הגישה וברחבי העיר נתיבות כשהם מאיישים אמבולנסים, אופנועים וטרקטורונים של מגן דוד אדום לצד צוותים רגליים אשר סבבו בכל שטחי מתחם ההילולא על מנת לתת מענה רפואי בשעת הצורך. הודות לפעילות צה"ל בעזה נמנעו אסונות, עם איתורם של עשרות משגרי רקטות עם טיימרים שיועדו להיות משוגרים בעת ההילולה לעבר העיר נתיבות.

סמנכ"ל הצלה דרום מאיר אשכנזי מסר: "על פי הוראת משטרת ישראל ארגון מגן דוד אדום ומתנדבי הצלה דרום את הילולת הבבא סאלי, כבכל שנה. כוחות מתוגברים של מד"א לצד פרמדיקים, חובשים ומתנדבים בכל שטח בית העלמין, על מנת לאבטח את המתפללים ולהבטיח את שלומם"

 

יו"ר ארגון חיים לילד ביקר במעונו של ראש ישיבת אורחות תורה.  הגאון הגדול רבי שרגא שטיינמן שליט"א חבר מועצת גדולי התורה אירח את הרב ראובן סקלר שסקר בפניו בפניו את היקפי הפעילות של הארגון שמסייע לילדים ולבוגרים החולים במחלת סיסטיק פיברוזיס ובמחלות ריאה שונות. כמו כן עידכן סקלר על התקדמות בניית המרכז הרפואי של הארגון בסמיכות לים המלח, עבור חולים אלו.

המבנה החדש יצטרף למבנה הוותיק, היחיד מסוגו בישראל, שנותן מענה לציבור שומרי התורה והמצוות. יו"ר ארגון "חיים לילד" הרב סקלר. ציין כי המרכז הרפואי שייבנה הוא "כמו אוויר לנשימה", כפשוטו עבור חולי CF הזקוקים לאקלים היבש ולריכוז אחוזי החמצן הגבוהים של ים המלח.

.

 

התשדיר המנצח לפי דירוג המאזינים הוא: במקום הראשון האבוקדו של מועצת הצמחים

video
play-sharp-fill

בשבוע הבא ארבעה מתמודדים חדשים על תואר ׳התשדיר המנצח״. התשדירים המתחרים השבוע הם:

  • התשדיר הראשון הוא של קופת חולים לאומית בהפקת משרד הפרסום בריליאנט
  • התשדיר השני הוא של יופלה אננס בהפקת משרד הפרסום גל אורן bsd
  • התשדיר השלישי הוא של  עירית ירושלים גם כן של משרד הפרסום גל אורן bsd
  • התשדיר הרביעי הוא של  סנו ספארק בהפקתו של אלעד שוור

 

 

חדש על המדף

מחמם המים המהיר והחסכוני של אמישראגז, שמאפשר ליהנות ממים חמים ללא הגבלה, במהירות וללא חשבון חשמל הנפוח בעקבות צריכת החשמל הגבוהה של מחממי המים למיניהם. המכשיר הינו מכשיר מתקדם המחמם מים במהירות על ידי העברת צינורות המים בתוך מערכת חימום המופעלת על אנרגיית הגז. מחמם המים נדלק באופן אוטומטי ברגע פתיחת הברז של המים חמים וכבה מיד עם סגירתו, כך שכמות המים שיתחממו תהיה בדיוק לפי הצורך ולא טיפה אחת יותר. מרגע פתיחת ברז המים המכשיר מבטיח מיד מים חמים שיזרמו ללא הפסקה עד שתסגרו את הברז והכי חשוב בעלות נמוכה. בנוסף המכשיר מצויד בחיישן מיוחד שמסתנכרן באופן אוטומטי עם דוד השמש וכך הוא נכנס לפעולה רק במידה שאין מים חמים בדוד השמש שהיא אופציית חימום המים החסכונית ביותר.

שטראוס מרחיבה את סדרת הפסטות המצוננות ומשיקה את סדרת פרומג'ו – שילוב מנצח של גבינות וירק. שני מוצרים חדשים מתווספים למגוון של פסטות שטראוס המציעים הכנת ארוחות מעולות ב-2 דקות בלבד; רביולי במילוי ריקוטה מוצרלה ובטטה, ורביולי במילוי ריקוטה מוצרלה ופטריות. הסדרה החדשה פרומג'ו, כמו כל שאר המוצרים בסדרת הפסטות של שטראוס, בכשרות מהודרת של בד"ץ שארית ישראל.

משק צוריאל מציג בימים אלו בשורה בתחום גבינות המיוחדות: גבינת חלומי בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית. גבינת חלומי היא גבינה חצי קשה, צבעה לבן והיא בעלת שכבות אופייניות שמזכירות מעט את גבינת המוצרלה. החלומי מצוינת לצריבה על מחבת, ומשדרגת בקלות סלטים, חביתות, כריכים, פשטידות ועוד. גבינת חלומי משווקת לצד המגוון הרחב של גבינות הפרימיום מתוצרת משק צוריאל, המצטיינות בטעמים עשירים ובאיכות בלתי מתפשרת בכל שלבי הייצור.

יפאורה משיקה בישראל סדרת משקאות תה קר של מותג התה הבינלאומי Dilmah, אחד ממותגי התה המוכרים בעולם שהוקם בסרי לנקה ב- 1985 ופועל ב- 126 מדינות ברחבי העולם. בכניסת המותג לישראל, יושקו משקאות תה קר בשלושה טעמים: תה שחור אפרסק, תה שחור ג'ינג'ר לימון ודבש, תה ירוק לימונית לואיז, חברת התה הבינלאומית מהמוכרות והטובות בעולם, הוקמה ב- 1985 בסרי לנקה והפכה לאחת מיצרניות התה המוכרות בעולם, הדוגלת באיכות, אותנטיות ומציעה מגוון רחב של סוגי תה. חליטות התה של דילמה מיוצרות מעלי תה טריים הנקטפים ידנית, אותם מגדלת החברה בסרי לנקה. כל סדרת המשקאות Dilmah הינם ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. ובהשגחת בד"ץ מהדרין הרב רובין שליט"א

חברת הלמנ'ס שמחה להשיק את סדרת המיונזים והממרחים הלחיצים בכשרות המהודרת של בד"ץ חוג חתם סופר בני ברק, ולאפשר לצרכני המהדרין ליהנות ממיטב טעמי הסדרה. סדרת המיונזים והממרחים הלחיצים של הלמנ'ס זכתה להצלחה רבה מאז השקתה,  האריזה הלחיצה הופכת את המוצרים למתאימים במיוחד לשימוש בכריכים וסלטים, ולהוספת טעם מפנק ועשיר לכל מנה.

המטלית החלומית של סנו סושי היא מטלית מיקרופייבר בעלת מרקם בד ייחודי לתוצאות מושלמות וניקיון מפנק. המטלית בעלת כושר ספיגה גבוה ואינה משאירה סימנים וסיבים על המשטח. סנו סושי מטלית חלומית מתאימה לניקוי של אבק ולכלוך ולספיגת נוזלים ומאפשרת להשיג תוצאות מצוינות בניקיון בצורה נוחה ונעימה.

ויסוצקי משיקה מיקסולוגיה ארצישראלית הכוללת חליטה מדברית וחליטה גלילית, המבוססת על המומחיות של החברה לרקוח חליטות מליקוט הצמחים והתבלינים שיצרו חליטות טבעיות בעלות טעם נפלא וארומה עשירה בהשראת המדבר והגליל. לרגל ההשקה, ויסוצקי חברה לשיתוף פעולה ישראלי במיוחד עם החברה להגנת הטבע (שביל ישראל), במסגרתו מי שסורק את קוד ה-QR על גבי האריזות ומצטרף כחבר בחברה להגנת הטבע, מקבל פק"ל תה שווה במיוחד, במתנה.

הפק"ל מכיל 3 כוסות זכוכית לשתייה חמה ו2 חליטות (מדברית וגלילית), שארוזות בתיק מעוצב וממותג. כמו כן, על גבי האריזות ניתן להנות מהמלצות למקומות בנגב ובגליל בהם אפשר לשבת מול הנוף ולהירגע עם פק"ל התה.

 



0 תגובות