נס הילולת הבאבא סאלי: עשרות טילים כוונו אל האלפים וסוכלו

    חדשות קול חי 1 Comment on נס הילולת הבאבא סאלי: עשרות טילים כוונו אל האלפים וסוכלו

    נס גדול בעיצומה של הילולת הבבא סאלי זכר צדיק וקדוש לברכה בנתיבות. לוחמי חטיבת הצנחנים במילואים הגיעו למשגרים עם כ40 רקטות שכוונו לנתיבות, והשמידו אותם. מפקד החטיבה אמר כי המחבלים פרסו עשרות משגרים עם טיימר כדי לשגר מטח גדול של רקטות בזמן ההילולה. אך כאמור בחסדי שמיים הניסיון של מחבלי החמאס נמנע.

    צילום: דובר צה"ל
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרסום ראשון באתר מאקו כי חמאס תכנן לפגוע במשתתפי הילולת סידנא הבאבא סאלי זי"ע וכיוון לאירוע בו השתתפו האלפים, לא פחות מ-40 משגרי רקטות. המזימה של ארגון הטרור סוכלה על ידי לוחמי חטיבת הצנחנים במילואים 646 "שועלי מרום" שהגיעו למשגרים והשמידו אותם.

    במסגרת היום המאה ללחימה הגענו לסיור עם חטיבת שועלי המרום בעומק השטח של רצועת עזה. מפקד החטיבה אל"מ אלעד שושן אמר ל- mako: "השמדנו את המשגרים לפני שהם מימשו את תכניתם", והוסיף, "50 אחוז מסד"כ חמאס יצא מכשירות והשמדנו תשתית מנהור שעבדו עליה למעלה מעשור".

    מדובר בהילולה שנתית בקבר הרב בנתיבות שלא ניתן להסתיר את קיומה, ואכן חמאס השקיע מאמצים רבים במטרה לשגר מטח נרחב לעברה. "הם פרסו עשרות משגרים שקבעו שעה עם טיימר כדי לשגר ממש בזמן ההילולה של הבאבא סאלי. ביצענו לשם פשיטה, סיכלנו את המטח והשמדנו את המשגרים", ציין שושן. בזמן ההילולה אמש נפלה רקטה בשטח פתוח בסמוך מאוד לעיר נתיבות. לפי המדיניות לא הופעלה התרעה בעיר.

    צבי טסלר הגיב ברשת החברתית X וכתב: מי שאישרו את קיום ההילולא בנתיבות מופקרים לא פחות ממי שהתעלמו מתמרורי האזהרה בהילולא בה התרחש אסון מירון. בעולם מתוקן כל מי שמעורב במחדל הזה חייב לעוף היום. הפקרות מטורפת.

    מנחם טוקר הוסיף גם כן: ומי היה לוקח אחריות אם חלילה היה נגרם שם אסון? מלכיאלי? אבידן? אין סומכים על הנס!.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      היה צריך לבטל את ההילולה אין סומכין על הנס