השר גלנט ללוחמי כיפת ברזל: "להיות מוכנים לאתגרים"

קובי פינקלר No Comments on השר גלנט ללוחמי כיפת ברזל: "להיות מוכנים לאתגרים"

שר הביטחון גלנט ללוחמי ההגנה האווירית בסוללת כיפת ברזל: "עלינו להיות מוכנים שיאתגרו אותנו, אתם המאפשרים את שגרת החיים גם בימים מתוחים"

צילום: אריאל חרמוני \ דוברות משרד הביטחון
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון יואב גלנט, ביקר היום בסוללת כיפת ברזל במרכז הארץ. השר גלנט קיבל סקירה מפי סגן מפקד מערך ההגנה האווירית, אלוף-משנה ניר טליאס ומפקד הגדוד הדרומי של כיפת ברזל, סגן-אלוף אלעד צינמון, על פעילות לוחמי הסוללה ליירוט מטרות אוויריות המשוגרות מגזרות הלחימה השונות לעבר שטח ישראל.

שר הביטחון גלנט הביע את הערכתו בפני לוחמי ולוחמות ההגנה האווירית בסדיר ובמילואים, והדגיש כי פעילותם חיונית ומשמעותית עבור קיום השגרה ברחבי ישראל.

בדבריו אמר: "מערך ההגנה אווירית מאפשר לאזרחי ישראל שגרת חיים גם בשעות הכי קשות ומתוחות. זה שאנחנו יודעים שיש לנו חופש פעולה לפעול בכל מקום, בוודאי בעזה, ובכל מקום אחר, ובמקביל האזרחים שלנו מוגנים״.

״ההגנה כולה, בוודאי ההגנה האווירית היא חלק מרכזי בכל המערכת הצבאית. מדוע? מפני שההישג נקבע לפי היחס בין כמות הפגיעות שאתה פוגע באויב, לבין כמות הפגיעות שהוא פוגע בך. ככל שאתה מפחית את היכולות שלו – ככה האפקטיביות של התוצאה הכוללת עולה״.

״אתם אלה שמאפשרים את שגרת חייהם של אזרחי ישראל גם בימים מתוחים. ולכן, אני מפציר בכם להיות ערניים, ההבדל יכול להיות מאוד מצומצם בין הרגע שאתה מחליט ועד הרגע שאתה מבצע. להרבה אנשים נראה שמרכז הארץ זה מקום שרק מבלים בו, אז אני יודע שאתם עובדים קשה, תודה רבה לכם. הרבה הערכה, תמשיכו לעשות את העבודה הקשה שלכם".



0 תגובות