ח"כ אזולאי: "אחים לנשק נמצאים כעת תחת עין בוחנת"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ אזולאי: "אחים לנשק נמצאים כעת תחת עין בוחנת"

ח"כ ינון אזולאי לקאהן במהדורת הבוקר ב'קול חי', על דחיית הבחירות המקומיות: "הטיעון של סמוטריץ' הגיוני. מסכים שיש מועמדים שנלחמים ולא יכולים להיערך לבחירות ויש לתת על כך את הדעת. כרגע אין רוב בכנסת לדחיית הבחירות. וכך, זה לא לעניין ששר הפנים בעצמו ידחה אותן"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ינון אזולאי, חבר ועדת הכספים, התראיין ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ואמר: "החזרת החטופים היא ערך עליון ואנחנו אומרים בכל הוועדות למשפחותיהם שמדינת ישראל תעשה הכל כדי להבטיח את החזרתם"

"אותם אלו שזעקו שלא יהיו כספים אופוזיציוניים הם אותם אלו שהשתמשו באותם כספים שאמרו שלא יהיו קואליציוניים ועושים סיבובים בשביל כותרות. ואתה רואה שפתאום רואים שהעוזר שלהם מקלל אותם להוציא את זה החוצה אפשר להגיד שכל חברי האופוזיציה מתנהגים בצורה הזאת בצורה לא אחראית. דווקא הח"כים החרדיים עושים הכי הרבה למען המשפחות, בכל הוועדות, עם הכי הרבה נוכחות"

ח"כ אזולאי התייחס לסערת 'אחים לנשק': "יש תנועה ועמותה בשם אחים לנשק, הם קיבלו סעיף 46 בוועדה, הסמכות שלנו בעניין היא מאוד מוגבלת, אנחנו רק חותמת גומי, אבל כשראינו שעם עסוקים בעשייה למען המשפחות אישרנו להם את הסעיף. הם הוציאו מודעה אחת שהיא לא בסדר והם התנערו ממנה, כעת הם תחת זכוכית מגדלת ועין בוחנת".

הבחירות המקומיות: "הטיעון של סמוטריץ' נשמע הגיוני, אני מסכים שיש מועמדים שנלחמים ולא יכולים להיערך לבחירות ויש לתת על כך את הדעת. כרגע אין רוב בכנסת לדחיית הבחירות. כל עוד שהרוב לא קיים זה לא לעניין ששר הפנים בעצמו ידחה את הבחירות".

האזינו



0 תגובות