עו"ד ויצמן: "לעצור את איבוד האמון במערכת המשפט"

שטח משפטי 1 Comment on עו"ד ויצמן: "לעצור את איבוד האמון במערכת המשפט"

בתוכנית 'שטח משפטי' בהגשת עו"ד נתנאל לאופר, התראיין עורך הדין יוסי ויצמן, המשנה לראש לשכת עורכי הדין, ואמר כי "הרפורמה היא כבר היסטוריה, ז"ל, יצויין לשבח השר לוין שהפריד את כל שיקולי הרפורמה ומתנהל במקצועיות וענייניות"

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עורך הדין יוסי ויצמן המשנה לראש לשכת עורכי הדין בראיון מרתק בתוכנית 'שטח משפטי' בהגשת עו"ד נתנאל לאופר: "העומס במערכת המשפט הוא גדול מאוד, ועכשיו ברקע המלחמה אף יותר. דיונים נקבעים לעוד שנה ושנתיים ואנשים מאבדים את האימון במערכת. אנחנו בצוואר בקבוק של לחץ שהולך וגבר".

"חסרים כיום למערכת המשפט כ-200 שופטים. יש פיגור עוד מתקופת הקורונה. אם האזרחים יאבדו את האימון כולנו נשלם את המחיר". לדבריו: "הרפורמה היא כבר היסטוריה, ז"ל, יצויין לשבח השר לוין שהפריד את כל שיקולי הרפורמה ומתנהל במקצועיות וענייניות. הרפורמה כבר לא תחזור באף דרך וצורה. העם לא בנוי לחזרת הרפורמה. יש הרבה שתולים בה את הפילוג בעם שהובילה למצב בו אנו נמצאים כיום".

ולסיום, עוה"ד ויצמן מביע את דעתו בעניין השופטים – עמיתים: "הם תורמים למערכת. זו ממש התנדבות כי הם מקבלים את אותה משכורת גם בלעדי העבודה. הם גם מוותרים על קריירה בבוררויות בה הם יכולים להרוויח הרבה כסף. הם צריכים לחזור לעבודה".

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    אני חושב שהעורך דין הנכבד מנותק מן העם לגמרי כיוון שהציבור איבד את האמון במערכת המשפט מזמן דבר ראשון שכל אזרח יודע ששופט בישראל לא שופט לפי דיני ראיות אלא לפי המצב רוח שלו או הגחמות שלו באותו יום דבר שני כמעט כל השופטים הם בעברם תובעים ולכן הנטייה שלהם תמיד להרשיע אחוז קטן מאד של משפטים האזרח יוצא זכאי וגם במקרים כאלה ידו של השופט רועדדת שהוא חותם זכאי ויש לי עוד הרבה מה להגיד על מערכת המשפט קצרה היריעה מהכיל