נתניהו מבהיר: "לא מרפים מהשבת החטופים"

איתי גדסי No Comments on נתניהו מבהיר: "לא מרפים מהשבת החטופים"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו בתום פגישתו הערב (חמישי) עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב ג'ייק סאליבן: "נפגשתי היום עם ג'ייק סאליבן, היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב. אני מאוד מעריך את התמיכה של ארה"ב בישראל – הן באספקת חימושים לצה"ל, הן בבלימת הניסיונות באו"ם לעצור את הלחימה והן בסיוע להשבת חטופינו.

עוד אמר נתניהו: "אני רוצה להבהיר – השבת חטופינו הוא יעד מרכזי. אנחנו לא מרפים ממנו, ולו לרגע – גם ברגע זה. אמרתי לידידינו האמריקנים – לוחמינו הגיבורים לא נפלו לשווא. מתוך הכאב העמוק על נפילתם, אנחנו נחושים יותר מתמיד להמשיך להילחם עד לחיסול החמאס – עד לניצחון המוחלט".

זאת לאחר שדווח כי נתניהו מנע מראש המוסד לנסוע לקטאר על מנת לקיים מגעים לעסקה נוספת עם חמאס. 

כאמור, ראש הממשלה בנימין נתניהו וחברי הקבינט לניהול המלחמה נפגשו היום (חמישי) עם היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב ג'ייק סאליבן, בקריה בתל אביב. 

בפתח הפגישה, ראש הממשלה נתניהו הודה ליועץ לביטחון לאומי סאליבן על תמיכתה של ארה״ב במאבק נגד ארגון הטרור חמאס.

הצדדים דנו בהמשך המלחמה עד לניצחון והשגת המטרות המשותפות שהן, בראש ובראשונה: חיסול החמאס, שחרור כל החטופים, פירוק יכולתיו הצבאיות של החמאס וסיום שלטונו בעזה.

שני הצדדים חזרו והדגישו את מחויבותם להביא לשחרורם של כל החטופים שנשארו בעזה, שיש ביניהם גם אזרחים אמריקאים. במקביל להשגת מטרות אלה דנו בהמשך הסיוע ההומניטרי לאוכלוסייה ה"בלתי מעורבת".

בנוסף, נדון האיומים של חיזבאללה מצפון, של החות׳ים מדרום ובדרכים להתמודד עם אתגרים אלו, המהווים יחד עם חמאס חלק מציר הרשע של איראן. ראש הממשלה נתניהו חזר ואמר כי ישראל לא תאפשר לאיראן להשיג נשק גרעיני.

מהצד הישראלי השתתפו שר הביטחון יואב גלנט, השר בני גנץ, ח״כ אריה דרעי, ר׳ המל״ל צחי הנגבי, ר׳ הסגל צחי ברוורמן, מזכיר הממשלה יוסי פוקס, הרמטכ״ל רא״ל הרצי הלוי, המזכיר הצבאי של רה״מ אלוף אבי גיל, היועץ המדיני אופיר פלק ושגריר ישראל בארה״ב מייק הרצוג.

מהצד האמריקאי השתתפו, בין היתר, השליח המיוחד של נשיא ארה״ב למזה״ת ברט מקגורק, השליח המיוחד לעניינים הומניטריים דיוויד סאטרפילד וסגנית שגריר ארה״ב בישראל.



0 תגובות