"סכנה ביטחונית": אלפים בעצרת חירום מול עיריית צפת

נתי קאליש No Comments on "סכנה ביטחונית": אלפים בעצרת חירום מול עיריית צפת
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אירוע היסטורי נערך אמש (יום ג) בצפת, בדרישה חד משמעית של התושבים לעצור מיידית את תכנית הרחבת המכללה והמעונות שתהווה סכנה לתושבי צפת.

למעלה מ2000 מתושבי העיר התקבצו מול בניין עיריית צפת כדי להביע את מחאתם נגד התכנית. המסר המרכזי של המשתתפים בעצרת היה, שהם אינם מסתפקים בהצהרות רפות ואחיזת עיניים, אלא דורשים מעשים אמיתיים מצד הרשויות לעצירת התכנית שמאיימת על שלום התושבים ואופיה של העיר.

רב קהילת חב"ד הרב מרדכי ביסטריצקי והרב יעקב עמר מרבני העיר צפת, קראו פרקי תהילים לעצירת רוע הגזירה.

במהלך האירוע נשא דברים הרב אפרים קעניג רב קהילת ברסלב ננמ"ח, שקרא לראש העיר ולבכירי העירייה להתעשת ולבלום את תכנית התרחבות המכללה. "בימים אלה, אנו רואים בכל הארץ את הסכנה הגדולה מאויבי ישראל, אסור לנו לתת להם אפשרות של דריסת רגל בעיר צפת".

כיבדו את בימת העצרת גם הרבנים הרב דוד זאב רייך רב קהילת צאנז הרב רפאל כהן ראש מוסדות יתד התשובה הרב אליעזר ארנסטר רב קריית מאור חיים הרב מנחם מנדל הראל רב קהילת חב"ד דרום הרב מאיר יארבלום מו"צ שע"י העדה החרדית הרב אלעד אלעזר יוחנן הרב נחמן קעניג הרב שמואל צבי חסידא

נציג יד לאחים הרב יואב רובינסון, תיאר את הסכנה הצפויה מהתקדמות תכנית הרחבת המכללה והמעונות. הוא הוסיף מניסיונו הרב במקרים דומים אחרים שאירעו במקומות אחרים בארץ.

הרב שלום בסטרנק נשא דברים בשפת האנגלית על חשיבות המאבק במכללה ובמעונות.

האירוע הסתיים במעמד קבלת עול מלכות שמיים שהוביל כ"ק האדמו"ר מנדבורנא.

בין החלטות העצרת, שהוכרזו ע"י מנחה העצרת ר' שמעון הלפרין קראו רבני ותושבי צפת לעומד בראשות העירייה להתעשת ולעשות הכל כדי למנוע את בניית המעונות והשארת המכללה בצפת, זאת לצד קריאה לציבור שלא לסייע למכללה בשום צורה הנותנת לגיטימציה או מסייעת לה.

העצרת הגדולה מעידה על גיבוש ואחדות חסרת תקדים בין כלל הקהלים בצפת לפעילות משותפת ולהתנגדות נחרצת למכללת צפת ולבניית המעונות בעיר.

תושבי העיר משתתפי האירוע הודו לכל המארגנים והעוסקים במלאכה לעצירה תכנית המכללה והמעונות ולארגון העצרת והצלחתה.

ממטה המאבק נמסר שעצרת זו היא רק יריית הפתיחה למאבק חסר תקדים בכל המישורים שרק וילך ויעצים עד שישיג בעזרת ה' את מטרתו להוציא את מכללת צפת מהעיר ולמנוע את בניית המעונות ועוד צפויים פעולות רבות בעניין.



0 תגובות