זקן האדמו"רים לח"כ סוכות: "תחזק את ההתיישבות"

נתי קאליש No Comments on זקן האדמו"רים לח"כ סוכות: "תחזק את ההתיישבות"
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר שהקימו קהילה של החסידות במעלה עמוס, ביקר אמש ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית), יו"ר ועדת המשנה של ועדת חוץ וביטחון לענייני יו"ש, בחסידות ביאלא בירושלים, ושוחח עם האדמו"ר.

ח"כ סוכות השתתף בהדלקת הנרות של החסידות, ולאחריה בירך אותו האדמו"ר על פועלו, העניק לו מטבע כסגולה לשמירה, וביקש ממנו לסייע בחיזוק ההתיישבות החסידית ביו"ש.

עסקן בכיר מהחסידות אמר לח"כ סוכות: "אתה צריך לדעת שהרב'ה היה "נחשון", והראשון ששלח נציגים של החסידות להתיישבות". הקהילה במעלה עמוס מונה עשרות משפחות ומחזיקה מוסדות חינוך וכולל אברכים, כ"כ דווח לח"כ על פעילויות מיוחדות שיוזמים בקהילה עבור כלל התושבים ואף עבור כוחות הבטחון בעת המלחמה.

העסקן סיפר לח"כ על קשיים משמעותיים המאיימים על המשך התפתחות הקהילה.

בתגובה, ח"כ סוכות הבטיח לפעול בנושא כיו"ר ועדת המשנה של ועדת חוץ וביטחון לענייני יו"ש ואף קבע להיפגש עם נציגים מהחסידות בימים הקרובים.

ח"כ סוכות אמר: "זכיתי להיפגש הערב עם זקן האדמורים, האדמור מביאלא שליט"א. שמחתי לשמוע על כך שהחסידות בחרה לחזק את ההתיישבות היהודית ביו"ש, והקימה קהילה של החסידות במעלה עמוס. כמו כן הצטערתי לשמוע על הקשיים הנערמים המאיימים על התרחבות והתפתחות הקהילה, וקבעתי להיפגש עם נציגים מהחסידות כדי שנוכל לפתח כמה שיותר את ההתיישבות לטובת כלל ישראל.



0 תגובות