אורה זו תורה: מנכ"ל עוז והדר בתוכנית החנוכה "מאירים"

אליהו גרין No Comments on אורה זו תורה: מנכ"ל עוז והדר בתוכנית החנוכה "מאירים"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בימי החנוכה – אתם מוזמנים להאזין לפרוייקט 'מאירים' של קול חי. מיזם ייחודי, בו פוגשים שדרני קול חי את האנשים שעוסקים כל ימות השנה בפעילות מיוחדת של חסד, עזרה, ייעוץ, חינוך מיוחד, הפצת תורה וקירוב ומשנים את פני העולם היהודי
ובפרק הזה של מאירים, צהרי יום שישי נר ראשון של חנוכה "תורה מפוארת בכלי מפואר". מנכ"ל "עוז והדר" הרב חנוך דרנגר התארח אצל אלעד כהן וסיפר על מפעל התורני הענק וממלכת התורה שהוא והמנכ"ל הרב מנחם מנדל פומרנץ שעומדים בראשותה.

בתוכנית שנערכה בהגשת אלעד כהן, סיפר הרב דרנגר על "עוז והדר" – המפעל התורני הענק שהוא עומד בראשו ועל פרויקט מתיבתא מאיר העיניים בכל חלקי התורה שזוכה לפופלאריות רבה גם במסגרת הדף היומי ולימוד הש"ס וגם בסידור תפילה מבואר ומיוחד שתפס במהירות בכל בתי הכנסת ברחבי הארץ.

בדבריו, הרב דרנגר אמר לאלעד כהן "אם עד היום היו לכם קושיות, עם מתיבתא אין תירוצים…". הוא סיפר על ספר מאמרי האמונה של האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא שהוציא עקב המלחמה ומחולק לחיילים בחזית, למפונים וכל מי שנמצא בעורף ורוצה להתחזק בתקופה זאת.

איך יושבים על הפונט ומה צבע הדף הנכון? מנהל עוז והדר סיפר על מאחורי הקלעים ועל האופי התורני המוקפד של צוות עורכי ורבני המכון.

האזינו לתוכנית המלאה>>>



0 תגובות