פרופ' איזבלה שוורץ: "הפצועים מחזקים אותנו"

המהדורה המרכזית 1 Comment on פרופ' איזבלה שוורץ: "הפצועים מחזקים אותנו"

ראש מחלקת שיקום בבית החולים הדסה ב'מהדורה המרכזית': "השיקום הוא ארוך, יודעים מתי מתחיל ולא יודעים מתי ייגמר. הקטיעות הקשות, פוגעות גם פיזית וגם נפשית כל אחד לוקח את זה שונה. הפצועים האלו רק מחזקים אותנו, יש להם כוחות אדירים. הפכנו למשפחה יש לנו אחות שבנה ידידיה לייטר נהרג, הגיעו לשבעה פצועים למרות המרחק העצום".

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרופ' איזבלה שוורץ, ראש מחלקת שיקום בבית החולים הדסה ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן: "השיקום הוא ארוך, יודעים מתי מתחיל ולא יודעים מתי ייגמר. הקטיעות הקשות, פוגעות גם פיזית וגם נפשית כל אחד לוקח את זה שונה".

"לא חווינו כזה אירוע בעבר, למרות שאנחנו מחלקה ותיקה ומנוסה. מהר גייסנו את כל המשאבים שרק אפשר, עם מתנדבים שעושים עבודת קודש. אני כאן 30 שנה, כזאת גבורה של הצוות לא ראיתי" אמרה פרופ' שוורץ.

פרופ' שוורץ סיפרה בדמעות למימרן ב'מהדורה המרכזית': "הפצועים האלו רק מחזקים אותנו, יש להם כוחות אדירים. הפכנו למשפחה יש לנו אחות שבנה ידידיה לייטר נהרג, הגיעו לשבעה פצועים למרות המרחק העצום".

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    תזכרו כולם במפגש של הגננת שסיפרה איך במעמד הר סיני כל החולים התרפאו. העיוורים…? והחרשים…? והאילמים…? ותתחילו לדמיין את זה קורה בקרוב ממש!