פרופ' חגי לוין: "שעון החול של החטופים מתקתק"

    המהדורה המרכזית No Comments on פרופ' חגי לוין: "שעון החול של החטופים מתקתק"

    ראש מערך הרפואה במטה משפחות החטופים, פרופ' חגי לוין ב'מהדורה המרכזית': "המשפחות נמצאות ברכבת הרים, אבל כשבאים אזרחים ותומכים בהם זה מחזק אותם. מי שיש לו קשרים בעולם מוזמן לעזור, כל אחד בדרכו. בסוף זה משפיע. שעון החול מתקתק. אנחנו לא יודעים מה איתם ומה מצבם והממשלה לא משתפת"

    חגי לוין צילום: פלאש 90
    17:31
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on לאחר 'סערת מטולה'; גולדקנופף מתנצל: "שגיתי בלשוני"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרופ' חגי לוין, ראש מערך הרפואה והחוסן במטה משפחות החטופים לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "כיהודים, 40 יום זה לא סתם מספר. זה לא נתפס, כולם זקוקים לטיפול רפואי, חיבוק, מזון ותרופות. זה מדאיג ביותר. קראנו לארגוני הבריאות אבל זה לא מספיק אנחנו צריכים את הקהילה העולמית. הצלב האדום עדיין לא הגיע אליהם, זה בלתי נתפס"

    לגבי שיטות הפעולה אמר פרופ' לוין למימרן בקול חי: "המשפחות נמצאות ברכבת הרים, אבל כשבאים אזרחים ותומכים בהם זה מחזק אותם. מי שיש לו קשרים בעולם מוזמן לעזור, כל אחד בדרכו. בסוף זה משפיע".

    עוד מפרופ' חגי לוין למימרן ב'מהדורה המרכזית': "שעון החול מתקתק. אנחנו לא יודעים מה איתם ומה מצבם. הממשלה לא משתפת, אבל אני אומר למדינה כרופא וכקצין בצנחנים – קודם כל קדושת החיים, אנחנו צריכים קודם כל שיחזרו בריאים ושלמים. עשינו הכנות במטה החטופים לתרחיש קליטה והחזרה של החטופים בשלום".

    האזינו

     



    0 תגובות