כך מתאוששת מהטבח העיר ש-50 מתושביה נרצחו

מהדורת הבוקר No Comments on כך מתאוששת מהטבח העיר ש-50 מתושביה נרצחו

הרב אברהם דייטש, סגן ראש עיריית אופקים ב'מהדורת הבוקר' בקול חי: "קרוב ל-50 איש נהרגו באופקים, זה זעזע את כולם. נוצר פחד נוראי אחרי הטבח הזה. ועדת הכספים אישרה שאופקים ונתיבות הן חלק מעוטף עזה וזה יעזור לנו לקבל הרבה תקציבים ממשלתיים"

View of Ofakim municipality building in Southern Israel, May 17, 2016. Photo by Yaacov Cohen/Flash90 *** Local Caption *** àåô÷éí áðééï ëðéñä òéøééä צילום: Yaacov Cohen/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אברהם דייטש, סגן ראש עיריית אופקים, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון) על המצב בעיר, קצת יותר מחודש אחרי הטבח. "ככל שעובר הזמן המצב משתפר. קרוב ל-50 איש נהרגו באופקים. מספר שזעזע את כולם. לא לחינם כתוב והוא יהיה פרא אדם. הישמעאלי במהותו הוא פרא. נוצר פחד נוראי אחרי הטבח הזה".

דייטש סיפר: "עשינו כמה פעולות להרגעה ויצירת אווירה חיובית. הוצאנו הרבה אוטובוסים לגן חיות התנכ"י ולמנהרות הכותל. ללא תשלום. יוצאים כל הזמן אוטובוסים למקומות נוספים. יש גם אנשים שתרמו משחקים ונופש למשפחות בגלי צאנז, לעשרות משפחות".

על החזרה לשגרה: "עד לפני כמה ימים לא היו לימודים. ביום רביעי פתחנו את בתי הספר וזה יוצר אווירה חיובית. החלק העיקרי של התושבים חזר לעיר".

עוד הוסיף סגן ראש העיר: "ועדת הכספים אישרה שאופקים ונתיבות הן חלק מעוטף עזה וזה יעזור לנו לקבל הרבה תקציבים ממשלתיים".



0 תגובות