במלאת שלושים לטבח: הרב הראשי בקריאת חירום לבחורים

נתי קאליש No Comments on במלאת שלושים לטבח: הרב הראשי בקריאת חירום לבחורים

במלאת שלושים לטבח האכזרי יוצא מרן הראשון לציון רבי יצחק יוסף בקריאת חירום לבחורי הישיבות העומדים על משמר התורה. "ללמוד בהתמדה ושקידה בתענית דיבור להצלחת החיילים ואנשי מערכת הביטחון" | צפו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מרן הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף שליט״א בקריאת חירום לבני הישיבות במלאות השלושים לרצח הקדושים. "בחורי הישיבות צריכים ללמוד בהתמדה ושקידה בתענית דיבור להצלחת החיילים ואנשי מערכת הביטחון שיחזרו לביתם בריאים בגוף ובנפש".

"מכאן קריאה לכל בני הישיבות להתמיד בלימודם. צריך שתהיה להם התמדה בלימוד. צריך לדעת צריך להגיד להם, בזכותם עם ישראל ינצל" הוסיף הרב הראשי. "החיילים שהולכים לצבא מוסרים את הנפש. איזה מסירות נפש גדולה. ביקרנו בבסיסי צה״ל וראיתי באיזו מסירות הם משרתים ובאיזה תנאים, אני שומע סיפורים מדהימים. הם רוצים שנתפלל עליהם. שנלמד תורה לרפואתם ולהצלתם. ועבור אלו שנרצחו לעילוי נשמתם".

"בחורי הישיבות צריכים ללמוד בהתמדה ושקידה בתענית דיבור בסדר א' משעה 9 עד שעה 13. ללמוד ברצף. לא צריך כל רגע להתעניין, מה נעשה פה מה נעשה שם. לחזק את עולם התורה, בני הישיבות, לחזק את הרבנים".

"הרבנים שיושבים פה צריכים לדעת יש עכשיו התעוררות גדולה בציבור וחזרה בתשובה כמו שהיה אחרי מלחמת יום כיפור. מי שזוכר שהייתה התעוררות שהרבה חזרו בתשובה. הרבה שהיו לא דתיים, מתעוררים לחזור בתשובה. הם אנשים שלא יודעים ורוצים להתקרב" דברי מרן הגר"י יוסף.

לאחר מכן, הגיע מרן הראשל"צ לתפילה בכותל המערבי לתפילה להצלחת כל כוחות הביטחון שמוסרים את הנפש למען עם ישראל. אנחנו מתפללים עליהם שהקב"ה ישמור צאתם ובואם. שיחזרו לביתם בריאים ושלמים לעבודתו יתברך. כל כלי יוצר עליך לא יוצלח. יתקיים בנו הכתוב תיפול עליהם אימתה ופחד בגדול זרועך ידמו כאבן. הקב"ה יכניע את האויבים שלנו. רואים את השנאה שיש בהם. איזה חינוך שהם קיבלו המחבלים האלה. רבותי זה אלפים ורבבות מהם. הקב"ה צריך להכניע אותם. שנשמע בשורות טובות ונזכה לגאולה שלמה אמן ואמן.

 



0 תגובות