שר הבריאות: "לא יהיו הסטות כספיות ממשרד הבריאות"

המהדורה המרכזית No Comments on שר הבריאות: "לא יהיו הסטות כספיות ממשרד הבריאות"

שר הבריאות אוריאל בוסו במהדורה המרכזית: "אמרתי לראש הממשלה בקבינט הכלכלי-חברתי: לא יהיו הסטות כספיות במשרד הבריאות". על מיגון בתי החולים: "אנחנו נערכים, אני מקווה שרה"מ ומשרד האוצר מבינים את האירוע"

אוריאל בוסו. ארכיון צילום: Yonatan Sindel/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבריאות אוריאל בוסו, שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "מערכת הבריאות מתגלית במקצועיות שלה דווקא בשעה הקשה הזו. המערכת קלטה למעלה מ-6,000 פצועים עד עכשיו ועמדה בתרחישים גרועים בהרבה מאלה שעמדו בהם בתרחישי הייחוס". 

בוסו הבהיר: "אמרתי לראש הממשלה בקבינט הכלכלי-חברתי: לא יהיו הסטות כספיות במשרד הבריאות". על מיגון בתי החולים: "אנחנו נערכים, אני מקווה שרה"מ ומשרד האוצר מבינים את האירוע". 

הוא התייחס לנזקים הנפשיים: "אנחנו צריכים לקחת חסות על כל מתנדבי ארגוני ההצלה שראו מראות נוראים ולדאוג שהם יקבלו תמיכה נפשית משמעותית. אנחנו יוזמים את הפניות לנפגעים הפוטנציאליים. מלבד כסף צריך להוסיף 150 פסיכיאטרים ו-5,000 פסיכולוגים".

על ההכרה בזק"א, איחוד הצלה ועוד: "ההכרה שלהם צריכה להיות משמעותית. אולי תחת פיקוד העורף… השאלה גם עד כמה הם רוצים שהמדינה תיקח עליהם סמכות, אבל אין ספק שהמדינה צריכה להכיר בגופים הללו ולפרוס עליהם חסות".



0 תגובות