ראש ממשלת יוון: "אתם יכולים לסמוך על התמיכה שלנו"

שלמה ריזל 1 Comment on ראש ממשלת יוון: "אתם יכולים לסמוך על התמיכה שלנו"

ראש הממשל נתניהו לראש ממשלת יוון מיצוטאקיס: "עלינו להתאחד כולנו נגד החמאס, שהוא למעשה דאעש". ראש ממשלת יוון: "אנו נמשיך להיות מסוגלים לתמוך בכם ולקוות שמה שיקרה, יהיה ללא מחיר הומניטרי גדול מדי, אבל אתם יכולים לסמוך על התמיכה והעזרה שלנו"

צילום: קובי גדעון /לע"מ
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

וידאו: איתי בית-און /לע"מ, סאונד: בן פרץ /לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שני) עם ראש ממשלת יוון קיריאקוס מיצוטאקיס, בלשכת רה"מ בירושלים.

נתניהו: "ראש הממשלה, ידידי הטוב קיריאקוס, טוב מאוד לראותך פה. אני תמיד אומר שהדבר היחיד שיותר טוב מלעמוד לצד ישראל, הוא לעמוד בתוך ישראל. אתה עושה את זה. אני מעריך את הסולידריות שלך, של הממשלה שלך ושל העם היווני בשעה אפלה זו. זה מאבק נגד הציוויליזציה. זה הציוויליזציה נגד הברבריות. אנחנו בצידה של הציוויליזציה, ועלינו להתאחד כולנו נגד החמאס, שהוא למעשה דאעש".

ראש ממשלת יוון קיריאקוס מיצוטאקיס: "תודה רבה לך ראש הממשלה, ביבי היקר. אני מגיע לפה לא רק כבן ברית, אלא כידיד אמת. מה שקרה היה באמת נורא. מהרגע הראשון, יוון הגנה ותמכה בזכותה של ישראל להגנה עצמית בהתאם לחוק הבינלאומי, ואנו עושים הבחנה ברורה מאוד בין חמאס לעם הפלסטיני. אנו נמשיך להיות מסוגלים לתמוך בכם ולקוות שמה שיקרה, יהיה ללא מחיר הומניטרי גדול מדי, אבל אתם יכולים לסמוך על התמיכה והעזרה שלנו".

מהצד הישראלי השתתפו שר החוץ, ר׳ המל״ל, ר׳ הסגל, המזכ״צ והיועץ המדיני. מהצד היווני השתתפו בין היתר שר החוץ, שר המדינה, היועצת המדינית ושגריר יוון בישראל.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    משהו מאוד מוזר בכל ההתנהלות של ביבי
    כמה זמן הוא חושב שאפשר להחזיק מאות אלפי חיילי מילואים בשטחי כינוס, לא במלחמה ולא בבית
    ומה עם הכלל שצריך להכות בברזל בעודו חם.
    ביבי התחיל את המערכה כאן גרוע מאוד, וממשיך גרוע מאוד.
    עוד יתברר שזה ראש הממשלה הכושל בתולדות ישראל.