הטרגדיה בשער הנגב: בן ראש המועצה שנרצח זוהה כחלל

פנחס בן זיו No Comments on הטרגדיה בשער הנגב: בן ראש המועצה שנרצח זוהה כחלל

אתמול התקיימה הלווייתו של ראש מועצת שער הנגב, אופיר ליבשטיין, שנרצח במתקפת הפתע בפרוץ מלחמת חרבות ברזל. היום נמצאה גופתו של בנו, ניצן ליבשטיין, שנרצח אף הוא במהלך הזוועות ע"י מחבלי החמאס. חמותו של אופיר, נרצחה אף היא

Ofir Liebstein, head of Sha'ar Hanegev regional council attends a convention of newly elected mayors and heads of local councils, in Ashkelon, November 27, 2018. Photo by Flash90 *** Local Caption *** øàù òéø øàù îåòöä ëðñ çãùéí àù÷ìåï ëðñ øàùé øùåéåú çãùéí àåôéø ìéáùèééï øàù îåòöä àæåøéú ùòø äðâá øàù îåòöä
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אלפי בני אדם הגיעו אתמול לבית העלמין באבן יהודה ללוות את אופיר ליבשטיין, ראש המועצה האזורית שער הנגב, שנפל בקרב מול מחבלים כאשר הגן על כפר עזה, הקיבוץ בו התגורר.

ליבשטיין היה חלק מכיתת הכוננות של הקיבוץ. כאשר שמע את ירי המחבלים הוא לקח את אקדחו האישי ויצא להגן על הקיבוץ. מכיוון שנהרג בעת שפעל יחד עם כיתת הכוננות הוא הוכר כחלל צה"ל. ליבשטיין היה בן 50 במותו. הוא הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים.

היום, 12 יום לאחר המתקפה הרצחנית, נמצאה גופתו של ניצן ליבשטיין, בנו של אופיר, שנרצח בתחילת המלחמה. והלווייתו תתקיים מחר. חמותו של אופיר, הסבתא, נרצחה גם היא.



0 תגובות