אבל בעדת תימן: חמותו של ראש המוסדות הלכה לעולמה

נתי קאליש No Comments on אבל בעדת תימן: חמותו של ראש המוסדות הלכה לעולמה

בקהילה התימנית קיבלו עם צאת השבת את הידיעה המרה, על הסתלקותה בשיבה טובה, של האשה הצנועה והצדקת, מרת ידידה נהרי ע"ה ב"ר שמעון קאפח ז"ל חמותו של ראש מכון "המאורות" רבי יהורם יפת שליט"א

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האשה הצנועה והצדקת, מרת ידידה נהרי יחד עם בעלה הצדיק רבי יהודה נהרי זצ"ל, אשר הלך לעולמו לפני כשנה, זכו להקים בית של תורה וזכו שהתקיים בהם מאמר הכתוב "בניך כשתילי זיתים סביב לשולחנך", כיתומה אשר הגיעה ארצה עם אמה בלבד מרת שושנה (לבית דהבני) ע"ה, זכתה להינשא לבעלה הצדיק רבי יהודה זצ"ל, אשר יחד עמלו לבנות את ביתם על אדני התורה והיראה, על אף רוח החילוניות אשר היכתה קשות בימי העליה ארצה.

מאז נישואיהם התגוררו בשכונת הדר יוסף שבעיר תל אביב, והיו לאות לסמל ולמופת לרבים – לבית של תורה ויראה. בשתי העשורים האחרונים התייסרה בייסורים קשים ומרים וקיבלה אותם באהבה ובסבר פנים יפות, כשבתווך זוכה היא לראות נחת מכל צאצאיה בחתונתם ובימי שמחתם.

רבי יהודה נהרי

המנוחה ע"ה היא חמותו של ראש מוסדות 'המאורות' הגאון רבי יהורם יפת שליט"א. בניה הם, הרה"ג רונן נהרי שליט"א מחשובי הת"ח בעיר ביתר עילית, והרה"ג ארז נהרי שליט"א מחשובי הת"ח בישוב תפרח. חתנה הוא איש החסד רבי שלמה וקחי שליט"א מבני ברק.

הלוויתה התקיימה במוצאי שבת קודש פרשת בראשית, ערב ראש חודש מר חשון תשפ"ד, בבית העלמין דרך החיים בבית שמש שם נטמנה.

יושבים שבעה אצל בתה, משפחת וקחי רחוב שלמה בן יוסף 6 ק"א בני ברק. זמני התפילות: שחרית בשעה – 7.30. מנחה וערבית בזמן. ת.נ.צ.ב.ה.



0 תגובות