איש עזר מציון ותושב הדרום: "הימים הכי קשים שעברתי בחיי"

המהדורה המרכזית No Comments on איש עזר מציון ותושב הדרום: "הימים הכי קשים שעברתי בחיי"

מנהל מחוז דרום בעזר מציון, נפתלי קובר, נשבר בראיון לאבי רוזן ב'מהדורה המרכזית' בקול חי: "אלו הימים הכי קשים שעברתי. אני תושב נתיבות ואנחנו פוחדים. הבת שלי לא הולכת לשירותים לבד. אנחנו חיים כאן, בית הדפוס שלנו בבארי. משפחות הדרום צריכות אותנו, בתי המרקחת סגורים, ואנחנו שם. זה מה שנותן את הכוח"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מלחמת חרבות ברזל: נפתלי קובר, מנהל מחוז דרום בעזר מציון ותושב נתיבות, שוחח הערב (חמישי) עם אבי רוזן במהדורה המרכזית ושיתף בחוויות הקשות שמלוות אותו ואת משפחתו מאז הטבח הנורא. "אני אדם אופטימי, אבל אני בימים הכי קשים שעברתי אי פעם. הגענו לבתי החולים אסותא, ברזילי וסורוקה. מה שראיתי שם, המשפחות, המראות… אי אפשר להבין מה שראינו. אנחנו מנסים להיות עם המשפחות האלה. אני מאוד נסער".

"חולי סרטן, אנשים שאנחנו בקשר איתכם כל השנה. אומרים שאין להם את התרופות שהם צריכים כי בתי המרקחת סגורים או שהם לא יכולים ללכת לקנות. עזר מציון הורידה דרומה את כל האמבולנסים. הוצאנו את מי שצריך, קונים תרופות למי שצריך, דואגים לילדים המיוחדים".

הוא השתנק בשידור חי: "הבת שלי מפחדת ללכת בבית מחדר לחדר לבד. כולם מבינים מה קרה פה. אנחנו חיים במקומות האלה. היינו הולכים הרבה לבארי. קשה מאוד. אבל אני יודע שיש מאות משפחות שצריכות אותנו ואנחנו נהיה שם וזה מה שנותן את הכוח".

האזינו

 



0 תגובות