הרבי חיזק את הצוותים הרפואיים: "האחדות תושיע אותנו"

    נתי קאליש No Comments on הרבי חיזק את הצוותים הרפואיים: "האחדות תושיע אותנו"

    מרן הרבי מצאנז שליט"א שלח מכתב חיזוק לצוותים הרפואיים של בית החולים לניאדו בנתניה שתחת נשיאותו. "האחדות המקיפה עתה את כל שכבות הציבור בארץ מחזקת אותנו וצריכה לנסוך בנו תעצומות נפש כי גדול כח האחדות להחיש לנו ישועה בקרוב"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איגרת חיזוק ועידוד מיוחדת נשלחה לכלל צוותי המחלקות והיחידות הרפואיות בבית החולים לניאדו בנתניה, מאת נשיא המרכז הרפואי מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א

    "למעלת כבוד צוות המרכז הרפואי צאנז, כל אחד ואחת ברוכים תהיו לאורך ימים ושנים טובות" פתח הרבי. "בעמדנו בעיצומה של תקופה קשה לכל יושבי ארץ הקודש, כאשר יהודים רבים נרצחו ונפצעו ורבים נפלו בשבי, וביניהם גם מבני הצוות הרפואי כאן, לעת כזאת בוקעת ועולה הקריאה שזה עתה אמרנו בסליחות של ימי התשובה והרחמים: עם ה' חזקו ונתחזקה, וקראו אל ה' בחזקה".

    "האחדות המקיפה עתה את כל שכבות הציבור בארץ מחזקת אותנו וצריכה לנסוך בנו תעצומות נפש, כי גדול כח האחדות להחיש לנו ישועה בקרוב משמי שמים" פתח הרבי. "קרן אור מופלא מאיר לנו במיוחד בתקופה זו כאשר מתרבים מעשי החסד הגדולים של העם היושב בציון, אשר ביניהם עובדי המרכז הרפואי שזוכים להתעסק במסירות בעבודת הקודש של החסד, וכבר אמרו לנו חז"ל (מסכת בבא בתרא דף י, א) כל צדקה וחסד שישראל עושין בעולם הזה, שלום גדול ופרקליטין גדולין בין ישראל לאביהן שבשמים".

    "עלינו להתחזק באמונה שלימה באבינו שבשמים אל רחום וחנון אשר לא יטוש ה' את עמו ונחלתו לא יעזוב, ומתוך המצוקה והחושך יוציאנו למרחב ולאור גדול, במו שאמרו חז"ל (ילקוט שמעוני, פרשת בשלח, רמז רמ) שאין הגלויות מתכנסות אלא בשכר אמונה, ונזכה מהרה שיתקיים בנו הכתוב בפרשת השבוע "ויאמר אלקים יהי אור' הוא אורו של מלך המשיח".

    "תנחומי מובעים בזה לכל המשפחות השכולות שאיבדו את יקיריהם הי"ד, ואני תפילה מלפני אבינו שבשמים לשלומם של אחינו הלוחמים, לבריאותם של הפצועים, וכמובן לשובם במהרה של כל השבויים, הקב"ה ישמור את כולם מכל צרה ומצוקה, ובמהרה נזכה כולנו שהמקום ירחם ויוציאנו מצרה לרווחה ומאפילה לאורה ומשעבוד לגאולה אכי"ר".



    0 תגובות