אור בתוך החושך: אותרו 30 נעדרים שהסתתרו בעין השלושה

קובי פינקלר No Comments on אור בתוך החושך: אותרו 30 נעדרים שהסתתרו בעין השלושה

מרכז המשפחות לאיתור נעדרים של המשטרה בשיתוף פעולה עם פיקוד העורף, צה"ל וכוחות הביטחון הצליח לחלץ אתמול בערב 30 נעדרים שהסתתרו בקיבוץ עין השלושה. קצין במשטרה: "התרגשות גדולה זה רגע שאתה מבין את עוצמת המשימה שלנו"

צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אתמול (שני) בשעות הערב, התקבלה ידיעה במרכז המשפחות לאיתור נעדרים של המשטרה, דרך קבוצת ווטסאפ עם בקשה דחופה לחילוץ של קבוצת ישראלים ותאילנדים שהתחבאו יחד במסתור בקיבוץ עין השלושה במשך שלושת הימים מתחילת הקרבות.

מרכז המשפחות לאיתור נעדרים של המשטרה ביצע פעולות לאימות ואיתור הנעדרים באמצעים טכנולוגיים של הצוות המשולב והצליח לאתר את מיקומם המדוייק של הנעדרים ולשגר למקום כח טקטי של צה"ל.

צוות טקטי של לוחמים הגיע למקום וחילץ משם 16 אזרחים ישראלים ו-14 אזרחים תאילנדים, כולם בריאים ושלמים.

מדברי עוזר קצין התנהגות אוכלוסייה מחוז דן, יוסי גרייבר: "בתוך החושך הגדול, היתה לנו אתמול בלילה נקודת אור קטנה. בזכות דיווחים של אזרחים, איכון, איתור ושיתוף פעולה בין צוות מיוחד של פיקוד העורף, כוחות ביטחון ומשטרה, 30 בני אדם אותרו וניצלו מהתופת. התרגשות גדולה היתה בחמ״ל בעת שקיבלנו את הדיווח שהם נמצאו ביחד חיים ובריאים ונמצאים בדרכם למקום מבטחים. זה רגע שאתה מבין את עוצמת המשימה שלנו".

מדברי מפקד מרכז המשפחות לאיתור נעדרים של משטרת ישראל, תנ"צ בועז בלט: "כפי שהצלחנו באיתור נעדרים הללו ועוד, המרכז ימשיך לפעול ביחד עם הגורמים השותפים 24 שעות ביממה , למען איתורם של נעדרים. המשטרה שבה ומבקשת מהציבור לפנות למרכז או לתחנת משטרה בנוגע לכל נעדר שטרם נעשתה פנייה לגביו".

חמל החירום המשותף של צה"ל ומשטרת ישראל, נפתח בתחילת השבוע לסיוע באיתור אזרחים נעדרים וחילוצם. מאז פתיחתו, פנו מאות משפחות. צה"ל והמשטרה פועלים לילות כימים לאיתור הנעדרים ולעדכון המשפחות בכלל הפרטים שיש בידי כוחות הביטחון. החמ"ל ממוקם ברחוב הנגב 4, קריית שדה התעופה (בניין להב 443) וימשיך לתת מענה מיטבי למאמצי החילוץ בשטח.



0 תגובות