הקטל בדרכים: הרוגים ופצועים בשורת תאונות קטלניות

בנצי לייזרוביץ No Comments on הקטל בדרכים: הרוגים ופצועים בשורת תאונות קטלניות

שני גברים כבני 30 נהרגו בתאונה סמוך למושב אודים. סמוך לאזור התעשיה מעלה אפרים נהרג רוכב אופנוע כבן 25. בירושלים נפצע באורח קשה רוכב אופנוע כבן 32

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שורה של תאונות קטלנית במהלך הלילה והבוקר (שישי): הבוקר בשעה 08:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על תאונת דרכים בכביש 2 לצפון סמוך לכניסה למושב אודים. צוותי מד"א ואיחוד הצלה שהגיעו למקום הבחינו כי מדובר בתאונת דרכים עם מעורבות רכב, אופנוע והולך רגל. פראמדיקים של מד"א קבעו את מותם של רוכב האופנוע והולך הרגל, גברים כבני 30.

חובש רפואת חירום במד"א דניאל שבע סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. הרכב פגע במעקה הבטיחות של גשר הולכי הרגל ונלכד בינו לבין החומה והאופנוע שהיה מפורק היה על המדרכה בסמוך. 2 הפצועים, הולך רגל ורוכב האופנוע, גברים כבני 30 שכבו על העליה לגשר הולכי הרגל כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".

בשעה 08:02 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על רוכב אופנוע שככל הנראה החליק בכביש 505 סמוך לאזור התעשיה מעלה אפרים. חובשים ופראמדיקים של מד"א דיווחו על רוכב אופנוע (פלשתינאי) כבן 25 עם פגיעה רב מערכתית ללא סימני חיים וקבעו את מותו.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

חובש רפואת חירום במד"א אוריאל בשירי סיפר: "האופנוע היה במרכז הכביש והפצוע שכב במרחק של מספר מטרים בצד הדרך כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה ומפגיעה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

בשעה 07:49 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על רוכב אופנוע שהחליק בכביש 50 ממחלף גבעת שאול לכיוון מחלף גולדה מאיר. חובשים ופראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח שערי צדק גבר בן 32 במצב קשה בהכרה עם פגיעה רב מערכתית.

שלום אביטן חובש באיחוד הצלה סיפר: "הייתי בדרכי הביתה מהעבודה ונתקלתי בתאונה הקשה, רוכב האופנוע שכב על הכביש וסבל מפגיעה רב מערכתית. הענקתי לו סיוע רפואי ראשוני עד להגעת צוותי רפואה נוספים למקום ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים להמשך טיפול כאשר מצבו מוגדר כאמור קשה".

בשעה 01:33 התקבל דיווח על רכב שהתנגש בגדר בכיכר ברחוב מודיעין באשקלון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח ברזילי, גבר כבן 26 במצב בינוני, בהכרה, עם חבלות.

זמן קצר קודם לכן, בשעה 01:20 התקבל דיווח על רכב פרטי שהתנגש במשאית מאחור, בכביש 3 סמוך לצומת הודיה לכיוון צומת נגבה. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו לבי"ח ברזילי, צעיר כבן 25 במצב בינוני עד קשה, יציב , בהכרה עם חבלה רב מערכתית.

פאראמדיק מד"א הנרי זערור סיפר: "כשהגענו למקום ראינו רכב פרטי מעוך לאחר שהתנגש בחלקה האחורי של משאית, נהג הרכב צעיר כבן 25 היה בהכרה מלאה וחולץ מהרכב ע"י עוברי אורח, הוא סבל מחבלה רב מערכתית, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו לבית החולים במצב בינוני עד קשה".



0 תגובות