ההשתלטות נמשכת: רה"מ הפלסטיני בהצהרה מתריסה

אתר קול חי No Comments on ההשתלטות נמשכת: רה"מ הפלסטיני בהצהרה מתריסה

בעוד עם ישראל חוגג בסוכה – ברשות הפלסטינית לא עוצרים לרגע "מחזקים את האחיזה והתשתיות בשטחי C שהם חלק בלתי נפרד מאדמותיה של מדינת פלסטין". רגבים: "ממשלת ישראל- תתעוררי"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נמשכת ההשתלטות הפלסטינית על שטחי יהודה ושומרון: ראש הממשלה הפסלטיני, מוחמד אשתייה הפגין הבוקר (שני) שוב התעלמות מוחלטת מהסכמי אוסלו, והצהיר: "הממשלה דנה היום בחיזוק הצומוד (העמידה האיתנה) של אנשינו בשטחים המכונים C וחיזוק התשתיות שלנו באותם השטחים".

אשתייה הוסיף, "שטחי C הם חלק בלתי נפרד מכל אדמותיה של מדינת פלסטין וישנו ניסיון מצד ממשלת ישראל הנוכחית וקודמותיה לספח את השטחים".

אשתייה ציין כי "היום אנו מחדשים את השקת תוכניות הקשורות לשטחים אלה", והדגיש כי "כל המשרדים עובדים כדי לגרום לתוכנית להצליח, כל אחד בתחום סמכותו".

אברהם בנימין, מנהל אגף מדיניות בתנועת רגבים התייחס לכך: "אל מול האמירות האלו ממשלת ישראל חייבת להתעורר ולקדם החלטת ממשלה מקיפה להתמודדות עם המערכה על שטחי C. למחרת החג יתקיים דיון חרום על מצב השמורה ההסכמית במדבר יהודה, הגיע הזמן להפסיק להתעלם ולהתייחס במלוא החומרה לאמירות האלו ויותר מכך – למעשים בשטח שאינם עוצרים לרגע".



0 תגובות