נגידי עולם התורה עלו למעונו פוסק הדור ושמעו שיעור באנגלית

נתי קאליש No Comments on נגידי עולם התורה עלו למעונו פוסק הדור ושמעו שיעור באנגלית

עליה לרגל: המיליארדר רובי שרון יחד עם קבוצת נגידי עולם התורה התאספו במעונו של מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך לשמיעת שיעור תורני באנגלית | צפו

21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כמסורת של שנים אצל נגידי עולם התורה מארה"ב, עולים הנגידים לקראת חג הסוכות לירושלים לנשום את האווירה הירושלמית התורנית בחג הסוכות כשבמרכז הביקור הם עולים לפקוד את בתיהם של גדולי ישראל.
כבר בימי ראש השנה ועשרת ימי תשובה מתחילים תושבי ארה"ב לעלות לישראל, כאשר השיא הוא בחג הסוכות, אז המלונות היוקרתיים במרכז ירושלים מלאים עד אפס מקום.
בנוסף גם פרוייקטים יוקרתיים כמו 'מרכז שנלר' בגאולה מלאים עד אפס מקום בתושבי חו"ל שמשלמים טבין ותקילין על הדירות לחג הסוכות, שמחיריהם משגשגים ל- 18 אלף דולר ויותר.
מעונו של מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך בשכונת הר נוף הירושלמית, היה מאז ומעולם מוקד עליה לרגל בחג הסוכות, אך בשנים האחרונות בפרט לאחר הסתלקותו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצוק"ל, נעשה הבית ברחוב קצנלבוגן 4 למוקד עליה לרגל רבתית, הן לתושבי הארץ והן לתושבי חו"ל המבקשים לחזות בפניו בהגיעם לארץ.
כבר בערב חג הסוכות עלו למעונו של מרן פוסק הדור קבוצה מראשי ונכבדי נגידי עולם התורה, ובראשם נגיד עולם התורה הרב ראובן שראהן הי"ו יחד עם שלושת בניו, וביקשו לשמוע 'שיעור באנגלית' לאחר תפילת שחרית שהתקיימה במקום.
במקום שהו גם קבוצת נגידים ותומכי עולם התורה מלייקווד שהתפללו שחרית במעונו של מרן פוסק הדור, ואף הם השתתפו ושמעו את השיעור הייחודי באנגלית.
כמו כן לאחר התפילה ערך מרן פוסק הדור מעמד 'לחיים' לרגל שמחת הבר מצוה לנכד מקורבו נגיד עולם התורה הרב ראובן שראהן.


0 תגובות