בן גביר התקפל: תבוטל התפילה בכיכר דיזינגוף

בנצי לייזרוביץ No Comments on בן גביר התקפל: תבוטל התפילה בכיכר דיזינגוף

השר לביטחון לאומי הודיע על ביטול התפילה שתכנן לקיים מחר בתל אביב, במקום בו גירשו את המתפללים ביום הכיפורים

צילום: דוברות המשטרה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר הודיע על ביטול התפילה שתכנן לקיים מחר (חמישי) בכיכר דיזינגוף בתל אביב, בתגובה לפוגרום שבוצע ביום הכיפורים כנגד המניין שהתקיים במקום בהפרדה.

בימים האחרונים הפעיל ראש הממשלה נתניהו לחץ על בן גביר שלא לעשות את הצעד. הבוקר אמר נתניהו בישיבת הממשלה: "אנו מחויבים לעשות מאמץ לצמצם את החיכוך ולהגדיל את האחדות בתוכנו".

מעוצמה יהודית נמסר כי "לאור הודעת מובילי מחאת השמאל הקיצוני, לפיה לא יחזרו על הפעילות האנטישמית אותה ביצעו ביום הכיפורים, בה פעלו לגרש יהודים מתפללים מהמרחב הציבורי והעברת מחאתם מהמקום בו התכוון להתפלל – החליט השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כי הצורך לקיים את אירוע התפילה ביום חמישי הקרוב התייתר".

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "אני שמח שבשמאל הקיצוני הבינו כי אין מקום לאנטישמיות נגד יהודים בלב תל אביב. יש לנו מדינה יהודית אחת – בה תמיד יהודים יוכלו להתפלל במרחב הציבורי, בכל זמן שירצו, ובכל מקום וגם אם אדרש בעתיד לכך אגיע להבהיר זאת".

כזכור, במוצאי יום הכיפורים הודיע השר בן גביר כי "‏ביום הכיפורים הזה ראינו שונאים שמנסים לגרש את היהדות מהמרחב הציבורי. ישראל היא מדינה יהודית! ודמוקרטית. בחמישי הקרוב אקיים תפילת ערבית בכיכר, הציבור מוזמן".



0 תגובות