השרה לשעבר: "אסור שהמראות הקשים יחזרו על עצמם"

המהדורה המרכזית 1 Comment on השרה לשעבר: "אסור שהמראות הקשים יחזרו על עצמם"

שרת המשפטים והפנים לשעבר איילת שקד התראיינה ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחסה לאירועי תפילת יום הכיפורים בכיכר דיזינגף בת"א, אותן היא: "כמובן מגנה בצורה חד משמעית". על שרידי הרפורמה המשפטית היא אומרת: "הזדמנות היסטורית להשיג רוב שמרני בביהמ"ש העליון. וזה אפשרי גם בהרכב הוועדה הנוכחי". האזינו

מוצאי יום הכיפורים
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרת המשפטים והפנים לשעבר איילת שקד שוחחה עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' כשהיא פותחת באירועי אמש בתל אביב: "המראות הקשים שראינו, יהודים מקללים יהודים בשעת כל נדרי, אסור שיישנו ויחזרו על עצמם. בית הכנסת שלי היה מפוצץ לחלוטין עד שממש חששתי שעזרת הנשים תקרוס".

ובהתייחס לבשורה המשמחת על הפטור המיוחל מוויזות לארה"ב: "ביידן הבטיח לבנט כראה"מ שיבטל את הוויזות ואני ביקשתי מבנט את ריכוז הטיפול בעניין זה לידיי. אני מקווה מאוד שבימים הקרובים כבר ניכנס למסלול הפטור ובתהליך קצר יוכלו להיכנס לארה"ב".

ועל סאגת הרפורמה המשפטית: "בנתונים של היום יש הזדמנות היסטורית להשיג רוב שמרני בביהמ"ש העליון. זה אפשרי גם בהרכב הוועדה הנוכחי. כשנכנסתי לתפקיד היה רק את סולברג, והיום זה כבר מחנה שלם". שקד הסבירה את תחושות השמאל: "זה כמו שממשלת השינוי שהייתה ללא חרדים הייתה מצהירה על פגיעה בכל הקדוש והיקר. זה מה שאלפי ישראלים מרגישים כעת".

לסיום, אמרה שקד, כי: "אני כמובן מגנה בצורה חד משמעית את המהומות אמש נגד המתפללים בתל אביב".

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות