עימות בין לוחמים שהיו במרדף לתושבי כפר קאסם

אתר קול חי 1 Comment on עימות בין לוחמים שהיו במרדף לתושבי כפר קאסם

לוחמי צה"ל שהיו במרדף אחר חשודים שחצו את גדר ההפרדה נכנסו לכפר קאסם בנשקים שלופים ועימות התפתח עם התושבים. בצה"ל יחקרו את האירוע

כפר קאסם צילום: משה שי/FLASH90     
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בצה"ל צפויים לחקור את האירוע שבו נכנסו חיילים לתוך כפר קאסם במהלך מרדף אחר חשודים שחצו את גדר התפר סמוך לכפר עזון בשומרון.

מתחקיר ראשוני עולה כי במהלך סיור על גדר התפר בליל שבת זיהו הלוחמים חשודים שחצו את גדר ההפרדה והחלו במרדף אחריהם עד לכפר קאסם. במהלך המרדף התפתח עימות בין הלוחמים לתושבי העיר. הלוחמים נצפו מתהלכים בנשקים שלופים, משליכים רימון הלם ומכוונים נשק לעבר אזרחים. ארבעה תושבים נפצעו קל בתקרית. גורם צבאי מסר לגלי צה"ל כי הלוחמים חשו מאוימים.

דובר צה"ל אמר כי כניסת הלוחמים הינה בניגוד להנחיות והאירוע יתוחקר.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב: "אני קורא את הודעת דובר צה"ל לפיה "כניסת לוחמים לכפר קאסם היא בניגוד להנחיות" ומשתומם. כפר קאסם היא אקס טריטוריה במדינת ישראל?! אני נותן גיבוי מלא ללוחמים הגיבורים שלנו, שבמהלך פעילות מבצעית, מילאו את תפקידם וחתרו למגע. הלוחמים שלנו פועלים לילות כימים במסירות נפש ותוך סיכון חייהם, על מנת לשמור על ביטחונם וחייהם של אזרחי ישראל ואנחנו מחויבים להעניק להם גיבוי מלא. תנו לצה"ל לנצח".



1 תגובות

מיין תגובות