מנהיגת המחאה בשפל נוסף: "שרים בממשלה – נאצים"

איתי גדסי No Comments on מנהיגת המחאה בשפל נוסף: "שרים בממשלה – נאצים"

מנהיגת מחאת השמאל, שקמה ברסלר עוררה סערה לאחר שכינתה חלקים בממשלה "נאצים". נתניהו: "זילות השואה והסתה פרועה". ח"כ טלי גוטליב: "מקומה בכלא בגין הסתה והמרדה"

צילום: קובי גדעון לע"מ
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סערה בעקבות דבריה החמורים של מובילת המחאה נגד מדיניות הממשלה, שקמה ברסלר שכינתה כמה מנציגי הימין בממשלה – "נאצים". זאת לאחר קריאת הנשיא הרצוג לחדש את המגעים בין הקואליציה לאופוזיציה. "אסור לדבר עם נאצים", אמר ברסלר בהתייחסה להידברות עם הממשלה. למרבה הבושה דבריה אף זכו למחיאות כפיים. מאוחר יותר התנצלה ברסלר: "השתמשתי במילה שאין לה מקום בשיח".

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לכך: "אני מגנה בחריפות את דבריה של מובילת הפגנות השמאל, שקמה ברסלר, שהתייחסה לשרי הממשלה כאל ״נאצים״. האמירה השערורייתית הזאת היא גם זילות השואה, וגם הסתה פרועה לרצח שרי הממשלה ונבחרי ציבור. הזכות להפגין איננה הזכות להסית".

חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד כתבה: "הטימטום, הרוע, הרישעות וההנאה מתהילה שמתבססת על שיסוי ופילוג עם ישראל, הביאו את שקמה ברסלר לקרוא לנבחרי ציבור נאצים. לדבריה אסור לדבר עם נאצים יהודים או לא יהודים. נדמה לכם ששטופי המח שהולכים אחריה כמו עדר כבשים יוקיעו אותה? מקומה בכלא בגין הסתה והמרדה".

יו"ר מפלגת נעם סגן השר ח"כ אבי מעוז אמר בתגובה: "אם למישהו היה ספק מיהם האנשים שמובילים את מחאת השמאל, אז כעת, לאחר האמירה הבזויה של שקמה ברסלר המשווה יהודים לנאצים, הוא מבין שמדובר במיעוט קיצוני ואלים שמוכן לפרק את הצבא ואת המדינה לרסיסים ולו רק בשביל לסתום את אותן פיות של האנשים החושבים אחרת מהם. לא הדאגה לדמוקרטיה מניעה את אותם מובילי המחאה, כי אם פירוק המדינה היהודית".



0 תגובות