עוה"ד הבכיר על עימותי השר והיועמ"שית: "מצב מסוכן"

המהדורה המרכזית No Comments on עוה"ד הבכיר על עימותי השר והיועמ"שית: "מצב מסוכן"

עו"ד ציון אמיר לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' בקול חי: "אנחנו בתוך כאוס גדול מאוד. התנגשות חמורה בין רשויות השלטון וכעת גם בין הדרג הנבחר לדרג הממונה. כדבר הזה מעולם לא היה, היו ויכוחים עם יועצים משפטיים, אבל כעת המצב מסוכן ואסור שיימשך"

עו"ד ציון אמיר צילום: Liron Almog/Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עו"ד ציון אמיר, שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, על ההתנגשות בין שר המשפטים והיועצת המשפטית לממשלה ואמר כי זהו "מצב מסוכן שאסור שיימשך".

בפתח השיחה הוא התייחס להתמודדות השופט אלרון לנשיא בית המשפט העליון וליריבות עם השופט עמית: "גם שופטים הם בני אדם וקשה להסתיר יריבויות כאלה. יש משקל כנראה גם לעניינים אישיים אבל זו בטח לא הסיבה היחידה להתמודדות של אלרון".

על יחסי הממשלה ומערכת המשפט: "אנחנו בתוך כאוס גדול מאוד, התנגשות חמורה בין רשויות השלטון וכעת גם בין הדרג הנבחר לדרג הממונה. כדבר הזה מעולם לא היה, אף שהיו ויכוחים עם יועצים משפטיים. לוין ביטא עמדה שקשה מאוד לקיים עבודה תקינה בין הייעוץ לבין הממשלה". 

אמיר הזהיר: "הדיאלוג הזה מעמיד בסכנה גדולה את מערכת היחסים בין הממשלה לדרג הבכיר ביותר בפקידות. מצב מסוכן ומאוד לא בריא. ולא חשוב מי צודק. המצב הזה לא יכול להימשך".



0 תגובות