השר לשעבר מאשים: "יועמ"שית המשרד מושפעת פוליטית"

המהדורה המרכזית 1 Comment on השר לשעבר מאשים: "יועמ"שית המשרד מושפעת פוליטית"

שר הדתות לשעבר, מתן כהנא חושף ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן: "מינוי יו"ר המועצה הדתית ביבניאל בגיל 24 כשניסיונו התעסוקתי לא עומד בכללים – עלה בתקופתי. הוא ירד בגלל שדעתה של היועצת המשפטית של המשרד לא הייתה נוחה מכך. כעת היא לפתע מסכימה". האם היועמ"שית במשרד הדתות מושפעת פוליטית?

מתן כהנא הרב הראשי לישראל? צילום: פלאש 90
20:57
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on תיעוד חדש מהחטופים; תקיפות בחאן יונס וחילופי אש בצפון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הדתות לשעבר מתן כהנא חושף ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן: "מינוי יו"ר המועצה הדתית ביבניאל בגיל 24 כשהניסיונו התעסוקתי מהזמן שהיה צריך להיות בישיבה או בצבא – עלה בתקופתי. הוא ירד בגלל שדעתה של היועצת המשפטית של המשרד לא הייתה נוחה מכך. כעת היא לפתע מסכימה". לדבריו "מה שמפריע לי במינוי הוא השיטה. יש כללים וקריטריונים שהוא לא עומד בהם, ולכן בתקופתי כשר לא אישרתי אותו".

בהתייחס לסערת ועדת בדיקה ממשלתית לפרשת הרוגלות אמר: "צריכים לעשות את האיזונים הנדרשים ברשויות החוק. לעגן בחוק מהו חוק יסוד ומה שפיט בבג"צ".

ולסיום, על ההטרדות הבלתי פוסקות של מפגיני השמאל על חברי הממשלה והקואליציה: "אני מזדהה עם הקריאות נגד בריונות המפגינים אבל היכן הייתם כאשר הימין הפגין בצורה קשה מול יו"ר הקואליציה דאז סילמן ועוד?", תמה.

האזינו



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מ—ה ה–ה–ש–ו–ו–א–ה ???? להפגנות מול בתי אישי ציבור בממשלה ה ק ו ד מ ת ??? יש הבדל ג ד ו ל !!! המפגינים האנרכיסטים אינם מקבלים את תוצאות הבחירות הדמוןקרטיות. 64 מנדטים !!!! בממשלה הקודמת ה מ פ ג י ני ם הפגינו נגד חברי כנסת ש–נ–כ–נ–ס–ו- לכנסת בקולות ש ל ה ם אבל עשו ההפך ממה שדהבטיחו ושלשמו הצביעו עבורם !!!!!!!!!! הם הצביעו ימין ורימו אותם והלכו נגד כל ההבטחות ובניגוד גמור להצבעה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אותם חכי"ם בממשלת לפיד שהפגינו נגדם אנשים נכנסו לכנסת בקולותיהם של אותם האנשים והלכו נגד ההבטחות שלהם . רימו אותם !!! המפגינים לא הפגינו נגד חכי",ם משמאל !!! מה ההבדל בכלל ה מ פ ג י נ י ם הנוכחיים לא מקלבים את תוןצאות הבחירות הדמוקרטיות 64 מנדטים !!! אז שאלתך בשורה האחרונה לא מתחילה אפילו